וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "יום קשה מאוד למכבי תל אביב"

איוניר אמר ש”קשה להסביר התפרקות כזו”, האוהדים הזועמים השתוללו. בן שמעון עקץ: ”לא מספיק לב גדול, אלא גם הבנה”

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי תל אביב הצהירה טרם המשחק מול עירוני קרית שמונה שהיא הולכת לנצח ושהיא במאבק האליפות. אולי כעת הסיוט בצפון - 0:4 לקרית שמונה - יעיר אותה מהחלום. אליפות קרוב לוודאי לא יראו שוב בקרית שלום - עונה שמינית ברציפות. קרית שמונה פתחה טוב ואחרי 25 דקות החלה החגיגה הגדולה שלה על הצהובים, עם שער של ברק בדש. אותו השלימו ויאם עמאשה (40), אדריאן רוצ'ט (45) ויניב לביא בבעיטה חופשית יפה (90).

האריס מדוניאנין הוחלף בגלל פציעה בברכו. הקשר הבוסני ייבדק ביום ראשון ואז תתברר חומרת הפציעה. הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שבכל מקרה לא ישחק בשבוע הבא בגלל צבירת כרטיסים צהובים, הוחלף בשל מתיחה בשריר התאומים וגם הוא ייבדק.

ואם לא חסרו צרות בערב הזה אז גם שמשת אוטובוס הקבוצה התנפצה ביציאה מהאיצטדיון, לאחר שהאוטובוס פגע בטעות באחד משערי היציאה מהאיצטדיון בקרית שמונה לאחר סיום המשחק. זה קרה כאשר כוחות המשטרה ניסו לחלץ את אוטובוס הקבוצה מאחר שאוהדי מכבי תל אביב זעמו התגודדו סביבו.

האריס מדוניאנין שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
בסנוף לכל הצרות, הוא גם נפצע. האריס מדוניאנין/אדריאן הרבשטיין

"קשה מאוד להסביר את ההתפרקות הזאת", אמר כואב בסיום מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר. "הייתה כאן התפרקות שעלתה לנו בהפסד כואב. הקבוצה מקבלת שער ונכנסת לשיתוק. דיברנו גם לפני המשחק היום שמכבי חיפה והפועל תל אביב טובות יותר מאיתנו. אנחנו מלכתחילה אמרנו שהמטרה היא להגיע עם כמה שיותר נקודות לפלייאוף העליון. כמו כל קבוצה, מכבי צריכה לקום מחר בבוקר ולהרים ראש למרות כל הכאב. לא נאשים אף אחד. קבוצה מנצחת ביחד ומפסידה ביחד.

"היה ברור לי שלא יהיה קל. אמרתי כבר כשהגעתי שאם הכל היה טוב, לא הייתי מגיע בכלל למכבי. היום זה יום מאוד מאכזב וכואב, אבל מי שמתעסק בכדורגל יודע שיש גם ימים כאלה של תוצאות כואבות. צריך לדעת להתמודד עם הכל, גם עם הצלחה וגם עם כישלון".

מוטי איוניר מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הערב הם נראו כמו בדיחה. מוטי איוניר/אדריאן הרבשטיין

בדש: "לא הייתי קורא לזה השפלה"

מאמן עירוני קרית שמונה רן בן שמעון קרן מאושר מן הסתם בסיום המשחק: "במשחקים גדולים לא מספיק לבוא עם לב גדול, אלא גם עם הבנה ועם ראש. השחקנים שלי עשו את זה. חסרונות של כמה שחקנים שינו לנו את התוכניות, אבל הוצאנו את המשחק הכי טוב שלנו העונה ברגע הטוב ביותר. אנחנו צריכים להישאר צנועים, להמשיך לעבוד קשה ולראות איך מגיעים לפלייאוף העליון.

"יש לנו קבוצה שאוהבת לרוץ, אוהבת לשחק כדורגל ואני שמח ממה שראינו", הוסיף בן שמעון. "גם בחלק הקדמי וגם באחורי - כולם עשו עבודה טובה העונה. כרטיס לאירופה? בכל מקרה יהיה לנו. אני לא יודע אם אסע עם האישה או עם הקבוצה".

כובש השער הראשון והמצטיין במשחק ברק בדש אמר בסיום: "לא הייתי קורא לזה השפלה. באנו מוכנים למשחק והתוצאה משקפת. הורדנו קצת את הרגל מהגז במחצית השנייה, אבל מה שחשוב זה שבאנו מוכנים ופתחנו טוב".

"בתקופה האחרונה אני מרגיש טוב גם באימונים וגם במשחקים", הוסיף בדש. "אני שמח שרן נתן לי לפתוח בהרכב ושהחזרתי לו על המגרש. אנחנו מועדון צנוע עם שחקנים צנועים ורגליים על הקרקע. נקווה שנהיה במקום הזה גם בסיום העונה".

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה חוגג שער (שמאל). אדריאן הרבשטיין
1,000 שיר לצפון. ברק בדש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully