וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: מאור מליקסון הצטיין, ערב רע לישראלים בבלגיה

הקשר היה נהדר ב-0:2 של ויסלה קרקוב על וידז'ב לודז'. שרלרואה ירדה לפלייאוף התחתון, הפסדים לגנק וקורטרייק

המחזור ה-29 בבלגיה, אחד לפני תום העונה הסדירה, שוחק הערב (שבת) במלואו וקבע מספר עובדות. גנק איבדה את המקום הראשון לאנדרלכט ואילו שרלרואה תסיים סופית במקום האחרון ותיאלץ להילחם על חייה בליגה הראשונה בפלייאוף התחתון.

מתן אוחיון, דודו ביטון ותמיר כחלון פתחו בהרכב שרלרואה, שנוצחה 2:0 על ידי סטנדרד ליאז'. ילה ואן דאם (17) ומוחמד צ'יטה (33 בפנדל) כבשו למנצחת. מיד לאחר השער השני זרקו אוהדי סטנדרד אבוקות למגרש והמשחק הופסק לדקות ארוכות. כחלון הוחלף בדקה ה-66, בעוד שני חבריו השלימו 90 דקות. מי שרשם בכורה בקבוצה הוא החלוץ הצעיר חאתם עבד אלחאמד, שהגיע מקבוצת הנוער של מכבי תל אביב ונכנס כמחליף ל-17 הדקות האחרונות.

שבוע אחרי משחק העונה, גנק אכזבה במגרשה הביתי ונוצחה 2:0 על ידי ווסטרלו. אליניב ברדה נכנס כמחליף בדקה ה-56, אך לא עזר לקבוצתו להשיג שער. האורחת ניצלה את ההפקרות כדי לכבוש פעמיים עם שערים של פאולו הנריקה (80) וראשיד פארסי (90). אנדרלכט, שסיימה את משחק החוץ מול יופן ב-1:1, שבה למקום הראשון בפער נקודה אחת (לפני הקיזוז).

גנט השלישית צמצמה את הפער מגנק לאחר ניצחון ביתי 0:1 על סרקל ברוז'. אילומבה מ'בויו כבש את השער היחיד במשחק בדקה השמינית. שלומי ארבייטמן ישב 90 דקות על הספסל ולא שותף. קורטרייק של רמי גרשון הובסה 4:1 על ידי קלאב ברוז'. הבלם שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב.

שש הראשונות בתום העונה הסדירה יעפילו לפלייאוף העליון והנקודות שלהן יקוזזו בחצי. שרלרואה תפתח את הפלייאוף התחתון בחמישה משחקים מול הקבוצה שתסיים במקום ה-15, ואילו הקבוצות שבמקומות 7-14 ישחקו בפלייאוף האמצעי ויוכלו להשיג כרטיס לליגה האירופית.

צמרת הטבלה הבלגית (לאחר 29 מחזורים):

1. אנדרלכט 62
2. גנק 61
3. גנט 57
4. קלאב ברוז' 52

מליקסון מצטיין בפולין

מאור מליקסון ממשיך לעשות חיל במדי ויסלה קרקוב. הקשר הישראלי השלים 90 דקות במשחקו השלישי בקבוצה והשיג ניצחון שלישי - הפעם 0:2 ביתי על וידז'ב לודז'. ויסלה ממשיכה להוליך את הטבלה בפולין גם לאחר המחזור ה-18 והיא נראית בדרך הנכונה כשהיא בפער של ארבע נקודות מיגלונייה שבמקום השני וחמש נקודות מלגיה וארשה השלישית.

מליקסון היה מצוין, פעיל מאוד והרבה לאיים על שער היריבה. ובדקה ה-45 עלתה ויסלה ליתרון משער שכבש פטריק מלצ'קי. השליטה של ויסלה נמשכה גם במחצית השנייה. בדקה ה-74 ספג השוער האורח מאצ'יי מילצ'ארז כרטיס אדום לאחר עבירה על מליקסון ברחבה. הסלובני אנדרז' קירם החמיץ את הפנדל, אך כבש בכדור החוזר וחתם את התוצאה הסופית. מליקסון הוחלף בתוספת הזמן והוא יכול לסמן וי על עוד הופעה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully