וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיו אפסון: "סטוק תהיה נחושה לנקום בווסטהאם"

ווסטהאם תצא לאצטדיון בריטניה לרבע גמר הגביע (א', 16:00, ספ' 2), הבלם מצפה למשחק קשה בהרבה מה-0:3 בליגה

אחרי שייצבה במעט את מצבה במאבקי ההישרדות בליגה, תנסה ווסטהאם להמשיך להתקדם גם בגביע האנגלי כשתתארח אצל סטוק סיטי ברבע גמר הגביע האנגלי מחר (ראשון, 16:00, ספורט 2). אחרי שבשלושת משחקיהם הקודמים במפעל חלפו הפטישים על פני יריבות מהצ'מפיונשיפ במשחקים ביתיים, מחכה להם הפעם משחק חוץ מול חברתם לפרמיירליג, אך כושרם הנוכחי אמור להספיק להם להשתחל לארבע האחרונות.

רק לפני שבוע גברה ווסטהאם 0:3 על סטוק באפטון פארק בליגה, וגם בגביע הליגה הייתה ידם של הפטישים על העליונה במפגש האחרון ביניהן באוקטובר (1:3). קבוצתו של אברהם גרנט, שמחפשת הופעה שמינית בהיסטוריה בחצי גמר הגביע, עשויה לקבל בחזרה את רובי קין שהחלים מפציעה, וגם ויקטור אובינה וסקוט פארקר שהיו בספק יעמדו לרשותו של המנג'ר הישראלי.

לקראת המשחק ערך גרנט לשחקניו מחנה אימונים מקוצר בפורטוגל, שעודד עוד יותר את האווירה בקבוצה המתאוששת. "השחקנים נהנו מאוד, הם הלכו לדוג ולשחק גולף", הסביר גרנט. "תמיד טוב להיות ביחד כקבוצה למשך כמה ימים". הבלם מתיו אפסון התייחס למשחק מול סטוק והבהיר: "זה יהיה אתגר שונה מהמשחק האחרון מולם בליגה, כי הם יהיו נחושים לנקום בנו. נצטרך לדעת להניע את הכדור היטב כמו שעשינו לאחרונה, ואז אני מאמין שיהיה בסדר".

סטוק רגועה יותר בקרבות נגד הירידה, וכרגע היא נמצאת במקום ה-12 אבל עם שלוש נקודות בלבד יותר מווסטהאם שמתחת לקו האדום. הפוטרס, שמחפשים הופעה ראשונה בחצי הגמר מאז 1972, ימשיכו להציב את תומאס סורנסן בשער במקומו של אזמיר בגוביץ', כמו בכל משחקיהם בגביע עד כה. ג'רמיין פנאנט הפצוע יעבור מבחן כשירות סמוך לפתיחת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully