וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אינטר לאונרדו: "זו תוצאה מוזרה"

מאמן אינטר התקשה להסביר את התיקו המביך מול ברשיה: "הגענו למצבים, התוצאה הייתה יכולה בקלות להיות שונה לגמרי"

דווקא כשהיה נדמה שאינטר שמה את ההפסד ליובנטוס בדרבי ד'איטליה מאחוריה עם שלושה ניצחונות רצופים, שמטו אמש (שישי) הנראזורי שתי נקודות יקרות כשסיימו ב-1:1 מול ברשיה, ומחר תוכל מילאן להגדיל את הפער מיריבתה העירונית לשבע נקודות אם תנצח בבית את בארי.

האלופה לא הייתה רחוקה מהפסד מביך ללפני אחרונה בטבלה, כשחוליו סזאר הציל פנדל בתוספת הזמן ושמר על התיקו, אבל לאונרדו לא התרגש מהיכולת של שחקניו, ארבעה ימים לפני משחק הגומלין מול באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות.

"היו לנו הרבה מצבים והתוצאה הייתה יכולה בקלות להיות שונה לחלוטין", אמר הברזילאי בסיום. "במחצית הראשונה שיחקנו כמו שציפינו, הובלנו והיינו בדרך לניצחון, אבל השער שספגנו ממצב נייח שינה את המשחק. בסופו של דבר התיקו הזה הוא תוצאה מוזרה לאור מה שקרה במגרש, אבל עד עכשיו יש לנו 11 ניצחונות, תיקו אחד ושני הפסדים, אז כנראה שאנחנו עושים עבודה טובה".

ג'וזפה יאצ'יני, מאמן ברשיה, הסתפק בהישג של קבוצתו: "ידענו שאנחנו צריכים לתת סופר משחק מול אינטר, שהיא הקבוצה הכי חזקה באירופה, וזה מה שעשינו. שיחקנו מצוין ולא חששנו לנסות לנצח את המשחק, אז למרות שלא ניצחנו אני בטוח שאנחנו בדרך הנכונה, ונשיג את הנקודות הדרושות לנו במשחקים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully