וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום בצמרת

הפועל קרית שמונה רוצה להיצמד למכבי תל אביב אבל לשם כך היא חייבת לנצח את הצהובים בבית. איך המפגש הזה ייגמר?

משחקים 64-66: הפועל קרית שמונה – מכבי תל אביב

מצב הקבוצות:

השאיפה העיקרית של הפועל קרית שמונה היא לייצב את הקבוצה ולהבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. הקבוצה של רן בן שמעון ניצבת במקום הרביעי ויכולה לצמק את הפער שלה ממכבי תל אביב, שנמצאת מקום אחד מעליה וביתרון של שמונה נקודות. שתי הקבוצות הפסידו העונה בשישה משחקי ליגה. למכבי תל אביב ההגנה הטובה בליגה, שספגה רק 20 שערים, אך קרית שמונה כבשה ארבעה שערים יותר מהצהובים.

מומנטום:

הפועל קרית שמונה מגיעה למשחק אחרי 1:1 נגד מכבי נתניה במחזור האחרון, שהגיע ממש בדקות הסיום, לפני כן הקבוצה הביסה 0:4 את הפועל באר שבע בגביע, הפסידה 3:1 לבני יהודה, ניצחה 2:3 את הפועל עכו וגברה 0:1 על הפועל אשקלון. מכבי תל אביב סיימה ב-2:2 נגד הפועל עכו במחזור האחרון, גברה 2:4 על הפועל אשקלון, הפסידה 1:0 להפועל חיפה, הביסה 0:3 את הפועל רמת גן וסיימה ב-1:1 את הדרבי התל אביבי.

בית/חוץ:

הפועל קרית שמונה ניצחה בחמישה משחקי בית מ-12 משחקים שהיו לה עד היום, והפסידה בשניים נוספים. מעבר לכך, קרית שמונה כבשה 22 שערים בבית וספגה 14. מכבי תל אביב ניצחה בשמונה משחקי חוץ שלה מתוך 12, סיימה במשחק נוסף בתיקו ונוצחה בשלושה. הצהובים כבשו 18 שערים בחוץ וספגו 11 בלבד.

ההמלצות:

64: הפועל קרית שמונה – מכבי תל אביב 2 (1.90)

65: הפועל קרית שמונה (1+) – מכבי תל אביב איקס (3.20)

66: אנדר/אובר שערים (2-3) 2 (2.90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully