וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו או לעולם לא

אחרי שהחמיצה שני תארים כשהפסידה בגמר גביע הליגה והודחה מליגת האלופות, ארסנל נאבקת על כרטיס לחצי גמר הגביע האנגלי. ומנצ'סטר יונייטד? אין לה כוונה לוותר

משחקים 58-61: מנצ'סטר יונייטד – ארסנל

מצב הקבוצות:

לפני הגומלין שלה מול מארסיי בליגת האלופות, מנצ'סטר יונייטד מתייצבת לקרב החשוב במסגרת רבע גמר הגביע נגד ארסנל, כשהיא מלאת ביטחון נוכח מצבה בליגה. יונייטד, כידוע, מוליכה את הליגה בפער של שלוש נקודות ומקדימה את ארסנל, שהפסידה העונה כבר בחמישה משחקי ליגה, החמיצה הזדמנות לזכות בגביע הליגה האנגלי, וגם בליגת האלופות היא סיימה את דרכה השבוע אחרי ההפסד הכואב לברצלונה.

מומנטום:

יונייטד הפסידה במשחקה האחרון לליברפול 3:1 בליגה, לפני כן היא נוצחה 2:1 על ידי צ'לסי אבל הביסה 0:4 את וויגאן. קודם לכן היא סיימה ב-0:0 בליגת האלופות נגד מארסיי, גברה 0:1 על קראולי טאון בגביע בשמינית הגמר וניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי. ארסנל הפסידה 3:1 לברצלונה במשחקה האחרון, סיימה ב-0:0 נגד סנדרלנד, הביסה 0:5 את לייטון בשמינית גמר הגביע האנגלי, הפסידה 2:1 לבירמינגהאם בגמר גביע הליגה וניצחה 0:1 את סטוק.

ראש בראש:

יונייטד ניצחה בכל שלושת המפגשים האחרונים שלה עם ארסנל, כאשר הפעם האחרונה שהתותחנים ניצחו הייתה בנובמבר 2008 במסגרת הליגה (1:2). זה היה גם הניצחון היחיד של ארסנל בעשרת המפגשים האחרונים ביניהן.

ההמלצות:

58: מנצ'סטר יונייטד – ארסנל איקס (3.10)

59: מנצ'סטר יונייטד – ארסנל (1+) 2 (1.70)

60: אנדר/אובר שערים (2-3) איקס (1.80)

61: אנדר/אובר קרנות (10-12) 1 (2.40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully