וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר אכזבה וסיימה ב-1:1 עם ברשיה

האלופה נראתה רע וניצלה מהפסד מדהים רק בזכות החמצת פנדל של קראצ'יולו בתוספת הזמן. מה יהיה מול באיירן מינכן?

אחד השבועות הגורליים ביותר של אינטר העונה נפתח הערב (שישי) בצורה מדאיגה למדי, כאשר הנראזורי סיימו ב-1:1 מאוד מאכזב ומלא מזל עם ברשיה, מה שעלול לגרום לכך שהפער בפסגה עם תום המחזור ה-29 באיטליה יעמוד על שבע נקודות לזכות היריבה העירוני והשנואה, מילאן. ואם זה לא מספיק, ביום שלישי תצא האלופה האיטלקית למינכן, אולי למשחקה החשוב ביותר העונה, כאשר תנסה למחוק פיגור של 1:0 מול באיירן בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. אם לשפוט על פי היכולת שהציגו שחקניו של לאונרדו הערב מול המדורגת 19 באיטליה, לא מעט לחץ צפוי למאמן הברזילאי באמצע השבוע.

כריסטיאן קיבו, וולטר סמואל, טיאגו מוטה, אסטבן קמביאסו ודייגו מיליטו הפצועים נעדרו מהסגל של לאונרדו, שבחר לפתוח עם סמואל אטו וג'יאנפאולו פאציני בחוד ההתקפה. בדקה ה-18 מצא אטו הלוהט את הרשת לאחר שההגנה החלשה של ברשיה לא הצליחה להסתדר עם כדור הקרן של ווסלי סניידר, ואפשרה לקמרוני להרשית בפעם ה-19 בליגה העונה. בדקה ה-55 כמעט הגיע הרגע הגדול של סניידר במשחק, כאשר קשר נבחרת הולנד הפציץ כדור אדיר מעשרים מטרים שנהדף רק על ידי הקורה.

אלא שברשיה לא ויתרה. בדקות שנותרו עד הסיום היא ממש לא נראתה כמועמדת לירידה, ובדקה ה-84 היא גם באה על שכרה: הפעם היתה זו ההגנה של אינטר שלא הסתדרה עם כדור קרן, ונגיחה לאחור של איבן קורדובה אפשרה לאנדראה קראצ'יולו נגיחת המשך שהכניעה את ז'וליו סזאר. ואז, בדקה התשעים, פרץ נהדא אדר לרחבת הנראזורי והוכשל על ידי קורדובה האיום. הבלם הקולמביאני הוותיק הורחק, וברשיה קיבלה הזדמנות לרשום את אחת מתוצאות העונה. קראצ'יולו ניגש לפנדל במטרה להשלים צמד וסנסציה, בעט שמאלה, אך סזאר הדף נהדר והציל את אינטר ממבוכה גדולה. החלוץ המאוכזב עוד הספיק להיות מורחק עמוק בתוך תוספת הזמן ולסגור ערב חמוץ-מתוק. ואינטר? היא חוזרת למילאנו עם נקודה, בעור שיניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully