וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: "הכל יותר רציני בצ'לסי"

החלוץ הספרדי לא מתחרט על שנטש את ליברפול: "המועדון היה בכאוס לאור המכירה והיה צריך זמן. לי אין זמן"

התאקלמותו של פרננדו טורס בצ'לסי לא היתה פשוטה. החלוץ הספרדי ששבר את שיא ההעברות הבריטי כשנדד מליברפול לבלוז בחלון ההעברות האחרון של חודש ינואר תמורת 50 מיליון יורו עדיין לא זכה להבקיע במדים התכולים. עם זאת, הוא ממש, ממש לא מתחרט על העבר, והיום (שישי), בראיון ל'מארקה', הוא היטיב להסביר מדוע.

"אני יודע שהייתי אליל עבור האוהדים, אבל זה פשוט לא היה אותו הדבר. המועדון היה בכאוס לאור המכירה", אמר חלוץ נבחרת ספרד. "היו כל מיני דיבורים על פרויקטים אפשריים. זה הזכיר לי את אתלטיקו מדריד בהרבה מובנים: היסטוריה גדולה, הרבה רעיונות אבל בלי כסף. המועדון היה צריך זמן, ולי אין זמן".

טורס נשמע מאוד פגוע מהתנהלותה של ליברפול. בעבר הוא דיבר על הבטחות שלא קוימו, והיום הוא הרחיב מעט בנושא: "אנשים לא כנים בעולם הכדורגל. אי אפשר להגיד את האמת או להיות ברור עם אנשים. זהו עסק, ואף אחד לא חבר של אף אחד. צ'לסי הוכיחה שהיא מועדון גדול שיתחרה בכל המסגרות, עם בעלים שמוכן להשקיע כשזה הכרחי".

על הדשא טורס עדיין לא ממש מוצא את עצמו, אבל במועדון החדש הוא פשוט מאושר, ושוב לא שוכח להשוות בין האקסית לקבוצה הנוכחית. "ציפיתי ליחסים קצת קרירים בקבוצה מלאת כוכבים, אבל יש כאן יחסים יותר אישיים ויותר בדיחות פנימיות מבליברפול. הכל פשוט יותר רציני כאן. כאן אתה לא צריך להוכיח שאתה מקצוען, כי זה ברור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully