וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: נאני יחמיץ את ארסנל ומארסיי

הקשר שנפצע נגד ליברפול לא ישתתף ברבע גמר הגביע וגומלין האלופות, וצפוי להחמיץ גם את משחק הליגה הבא מול בולטון

24 שעות לפני רבע גמר הגביע האנגלי מול ארסנל, קיבלה הערב (שישי) מנצ'סטר יונייטד חדשות לא פשוטות כלל כאשר התברר כי תיאלץ להתמודד ללא נאני בשלושת משחקיה הקרובים. כזכור, הקשר הפורטוגלי הנפלא היה קורבן לתאקל חריף של ג'יימי קראגר במפגש מול ליברפול ביום ראשון, ירד על אלונקה, וסבל מחתך עמוק. הערב נודע כי חומרת הפציעה תגרום לו להחמיץ את המשחק מול ארסנל, וכן את גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול מארסיי באמצע השבוע ומשחק הליגה מול בולטון בשבוע הבא.

"הצלחנו לתפור את החתך שלו, וזה חדשות טובות", אמר מנג'ר השדים האדומים אלכס פרגוסון. "עם זאת, צריך להגן נגד זיהום והנתפחות של הפצע. קשה להגיד מתי הוא יחזור לשחק, אבל אחרי המשחק מול בולטון תהיה לנו פגרה של שבועיים. הוא יחזור אחרי הפגרה, אני בטוח בזה".

התקשורת האנגלית טוענת כי אנטוניו ולנסיה וג'י סונג-פארק הפצועים עשויים להיכלל בסגל לרבע גמר הגביע, אך גם בזה פרגוסון מטיל ספק. "אנטוניו מתאמן טוב, אבל קשה להעריך את המצב שלו בגלל שנעדר לכל כך הרבה זמן. מתישהו נצטרך להחזיר אותו לכר הדשא. אני לא יודע מתי זה יקרה, אבל זה לא יהיה מחר". כמובן שגם ריו פרדיננד עדיין פצוע, מה שאומר שהשדים האדומים יעלו מחר לדשא של אולד טראפורד ללא עשרה שחקני רוטציה, לא פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully