וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה את הפועל חולון 68:102

הפועל ירושלים התאוששה ממכבי ת”א עם משחק ענק של יובל נעימי (23 נק’) שהוביל אותה ל-68:102 על הפועל חולון

לעודד קטש והפועל ירושלים יידרשו עוד לא מעט צעדים בכדי להחזיר את הקבוצה אל המסלול, אבל נדמה כי הערב (שבת) הצליחה החבורה מהבירה לעשות צעד נכון בכיוון, כשהביסה את הפועל חולון 68:102 במלחה, אותה חולון שכבר ניצחה אותה פעמיים העונה. ירושלים התפוצצה של האורחים האומללים, ומעל כולם, קיבלה משחק נהדר מיובל נעימי, שמהדקה הראשונה לקח את האחריות על כתפיו, וסחף את חבריו עם 23 נקודות. חולון לעומת זאת ידעה כי הנפילה תגיע בשלב כלשהו, אבל ספק אם היא ציפתה להופעה כה חלשה הערב. ההתקפה של שחקניו של פרנקו לא תפקדה לאורך כל המשחק, חזרתו של ג'יימי ארנולד לפרקט לא סייעה, ומעל הכל- האורחים פשוט התפרקו במחצית השניה, תכונה שאינה אופיינית להם העונה.

נעימי היה מצויין עבור קבוצתו של עודד קטש כבר בפתיחה, ורשם 10 נקודות רק ברבע הראשון, בעוד המארחים עלו ל-8 הפרש. חולון לא הרימה ידיים, ובעזרתו של קאסיב פאוול שמרה את עצמה במשחק. לקראת סיום הרבע הראשון העלה דני פרנקו את ג'יימי ארנולד, שלא שיחק מאז המחזור השמיני בעקבות פציעה, אבל גם הוא לא היה יכול למנוע יכולת התקפית טובה של הירושלמים, שהובילה אותם ליתרון 32:39 במחצית. ההתקפה של שחקניו של פרנקו המשיכה לחרוק גם ברבע השלישי, כשחולון לא מצאה נקודה במשך כמעט 4 דקות, והמארחים טסו ליתרון 18. שתי עבירות בלתי ספורטיביות עוד החזירו מעט את האורחים, אבל גם זה לא עזר מול בריחה נהדרת של ירושלים ברבע האחרון בראשותו של וויל סולומון, ופתאום אף אחד כבר לא זוכר את התבוסה של האדומים למכבי תל אביב במחזור הקודם.

מהלך המשחק

ירושלים הלכה חזק מאוד אל הצבע בפתיחה, יובל נעימי איפס את היד מחוץ לקשת, ואוחיון בדאנק גדול במתפרצת הטיס את המארחים ליתרון 1:8. פאוול העיר מעט את חולון עם סל שדה ראשון אחרי 3 וחצי דקות, ותפר שלשה נוספת שצימקה ל-14:12. אוהדי חולון חגגו את חזרתו של ג'יימי ארנולד אל הפרקט אחרי תקופה ארוכה של פציעה, אבל שלשה של דאוול סייעה לירושלים לרדת ביתרון 16:21 בסיום הרבע הראשון. ארנולד עצמו ניסה להחזיר את חולון למשחק, אבל סולומון פגע עם שלשה גדולה, וג'וואד וויליאמס קבע 21:30 למארחים. דאוול קלע עוד שלשה מהפינה, אבל עמית בן דוד צלף שתיים חשובות משלו מחוץ לקשת, והוריד את חולון בפיגור 39:32 בסיום המחצית הראשונה.

נעימי המשיך ללהוט גם בפתיחת הרבע השלישי עם סל ועבירה נהדר, ויחד עם שלשה של מזרחי העלה את ירושלים ליתרון 12. חולון נראתה רע מאוד באותן דקות והרבתה לאבד כדורים, ירושלים המשיכה לרוץ, ונעזרה בעבירה בלתי ספורטיבית של עידו סטולרו כדי לעלות ל-32:46. חולון קלעה נקודה ראשונה ברבע אחרי כמעט 4 דקות בזכות עבירה טכנית של קלנסי, אבל שלשה של סולומון שמרה את ירושלים הרחק מלפנים. וויליאמס הקפיץ את הקהל המקומי עם שתי שלשות רצופות, אבל חולון נהנתה מעוד עבירה בלתי ספורטיבית, הפעם של נעימי, וירדה בפיגור מינימלי מבחינתה, 63:51 בסיום הרבע השלישי. אלא שאם היה נדמה שחולון תצליח לחזור, שוב הגיעה הבריחה של המארחים, כשהפעם סולומון צולף שלשה, ההגנה החולונית התפרקה, ואוחיון קבעה יתרון 20. עד לסיום המשיכה ירושלים לחגוג מחוץ לקשת, פרנקו קיבל עבירה טכנית, והיתרון הלך ותפח, בעוד שחקניו של קטש שוב חוצים את קו ה-100.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: יובל נעימי 23 (6 מ-7 מהשדה), 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, וויל סולומון 19 (4 מ-7 לשלוש), ג'וואד וויליאמס 18, יוגב אוחיון 10, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, משה מזרחי ודיון דאוול (5 ריבאונדים) 9 נקודות כל אחד, ג'ייסון ריץ' 6, ליאור חכמון 4, סם קלנסי ורם אליאספור 2 נקודות כל אחד.

קלעו להפועל חולון: קאסיב פאוול 16, עמית בן דוד (4 אסיסטים) וניר כהן (8 ריבאונדים, 3 איבודים) 11 נקודות כל אחד, מורן רוט 10 (3 מ-15 מהשדה) ו-6 אסיסטים, ג'יימי ארנולד 9, ריץ' מלצר 6, שון דניאל 5, טמיר אריאלי, רע סלטר, עידו סטולרו שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully