וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוש קראסיץ': "אנחנו צריכים להאשים רק את עצמנו"

אחרי שלושה הפסדים רצופים שבהם לא כבשה, יובנטוס תנסה לצאת מהצרות נגד צ'זנה מהתחתית (ש', 21:45, אין שידור)

אחרי שלושה הפסדים רצופים שבהם הקבוצה לא הבקיעה ולו שער אחד, יובנטוס מחפשת לחזור למסלול הניצחונות במשחק היחיד בשבת בליגה האיטלקית נגד צ'זנה (שבת, 21:45, אין שידור), כאשר מדובר במבחן חשוב לא פחות עבור המאמן לואיג'י דל נרי, שמעמדו גם ככה מעורער אחרי ההפסד בטורינו בשבוע שעבר למילאן.

השבוע פורסם כי בקבוצה מתכננים לשנות בקיץ את מרכז הקישור ולבצע מהפך כולל שבסיומו יישאר רק קלאודיו מרקיזיו, כשהמטרה הגדולה אותה מציבים בקבוצה היא לרכוש את קשר ברצלונה, חאבייר מסצ'ראנו. במסגרת השינויים, התוכנית היא למכור את פליפה מלו, שהגיע בקיץ שעבר.

יובה הידרדרה במחזורים האחרונים עד למקום השביעי, כשנראה שהמאבק היחיד שנותר לה הוא להילחם על מקום שיוביל אותה בתום העונה לליגה האירופית. "ליובנטוס יש יותר איכויות מצ'זנה", קבע מילוש קראסיץ'. "אנחנו צריכים להאשים רק את עצמנו, ואנחנו צריכים לאסוף את עצמנו מבחינה פסיכולוגית. אנחנו נמצאים בתקופה רעה מבחינתנו, אבל עם הגישה הנכונה, אנחנו נוכל לצאת מזה מכיוון שיש לנו את האיכויות לכך".

צ'זנה, שמתמודדת העונה נגד הירידה ונמצאת בסכנה ממשית כשהיא מקדימה בהפרש שערים בלבד את לצ'ה הנמצאת מתחת לקו האדום, השיגה שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים ורוצה להמשיך בנסיונות הבריחה שלה.

"הניצחונות האחרונים על סמפדוריה וקייבו תרמו למוראל שלנו ואילצנו קבוצה כמו סמפדוריה להילחם, אבל עכשיו אנחנו צריכים רק לחשוב על המשחק בשבת", הבהיר הקשר פאביו קאסרטה. הניצחון האחרון של הקבוצה במסגרת הליגה הראשונה על הגברת הזקנה היה בנובמבר 1987, כאשר צ'זנה ניצחה בטורינו 0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully