וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון: "מתישהו נפגוש את ההיט שוב. אני בטוח"

מאמן הלייקרס רומז על זהות הפיינליסטיות השנה? במיאמי וויד החמיא לבוש: "הוא רוצה את הכדור ולא מתבייש בזה"

כמה שמיאמי הייתה צריכה את זה. ההיט קטעו הלילה (בין חמישי לשישי) רצף של חמישה הפסדים והבונוס היה טמון בעובדה שהניצחון היה על האלופה לוס אנג'לס לייקרס, 88:94. בעקבות הניצחון, ההיט הבטיחו את מקומם בפלייאוף כשנותרו 17 משחקים לסיום העונה הסדירה.

מי שהוליך את הקלעים של ההיט היה כריס בוש, שקלע 24 נקודות אחרי שלאחרונה הצהיר שהוא רוצה לקבל יותר זריקות וגם אמר שמעכשיו הוא יהיה יותר אגרסיבי. הצוות של המאמן אריק ספולסטרה עבר על קטעי וידאו של בוש מטורונטו כדי למצוא דרכים להפוך אותו לאפקטיבי יותר בהתקפה, בעוד הפורוורד עצמו שוחח עם המאמן והבין היכן הוא צריך לעשות שינויים. "אני נותן את כל מה שיש לי. כשצריך לשחק, אני יוצא ומשחק כמו שאני יודע. אני משוכנע שאני יכול לעזור לקבוצה וזה מה שאמרתי למאמן ספולסטרה", אמר בוש אחרי המשחק.

הפורוורד גם זכה למילים חמות מהצמד לברון את וויד והאחרון אמר: "כשאתה רוצה את הכדור יותר אתה צריך לעשות משהו לגבי זה. וכריס עשה. אנחנו יודעים שהוא רוצה לזרוק יותר ועכשיו מצאנו היכן הוא יכול להיות יותר אפקטיבי. זה מראה לנו שהוא מוכן. הוא רוצה לנצח, הוא רוצה את הכדור והוא לא מתבייש בזה".

למרות ההצטיינות של בוש, וויד עצמו היה שם בזמן, עם חטיפה משמעותית מקובי תוך כדי ספק-ביצוע עבירה לקראת הסיום, ושמונה נקודות שהוא קלע ברבע האחרון והמכריע. "לא שמרנו על הטבעת", אמר קובי שהתעקש שבוצעה עליו עבירה באותה חטיפה, "עשינו עבודה טובה לאורך המשחק, אבל ברבע הרביעי נתנו לוויד ללכת לסל וזה עלה לנו".

הלייקרס הפסידו אחרי שמונה ניצחונות רצופים, אבל לא לקחו את זה בצורה קשה מדי. המאמן פיל ג'קסון, שלפני הטיפ-אוף הספיק להגיד ש"אני לא אוהד גדול של הכדורסל שמיאמי משחקת", אמר בסיום: "היה משחק טוב. הם שיחקו יותר טוב מאיתנו ואני בטוח שנפגוש אותם שוב מתישהו. אני בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully