וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ארסנל ועלתה לחצי גמר הגביע

פאביו ורוני כבשו את השערים ב-0:2 של השדים האדומים על התותחנים המאוכזבים, שהודחו מעוד מפעל. גם בולטון עלתה

בכדורגל האנגלי בשנים האחרונות יש קבוצות שיודעות לדבר וגם לנצח, ואחרות שחולמות, יוצרות אשליה ובסופו של דבר נותרות ללא כלום. מנצ'סטר יונייטד שייכת לסוג הראשון, ארסנל כמובן לשני. שערים של פאביו (28) ו-ווין רוני (49) העניקו לשדים האדומים ניצחון 0:2 על היריבה שמזדנבת אחריהם גם בליגה, וגם כרטיס לחצי גמר הגביע. בולטון עלתה אף היא לחצי הגמר, אחרי 2:3 דרמטי על בירמינגהאם. מחר תתארח ווסטהאם של אברהם גרנט אצל סטוק סיטי ולאחר מכן מנצ'סטר סיטי תפגוש את רדינג מליגת המשנה.

מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 0:2

אחרי שהפסידה לבירמינגהאם בגמר גביע הליגה והודחה בידי ברצלונה בליגת האלופות, ארסנל איבדה הערב תואר נוסף ותטיל כעת, בלית ברירה, את כל יהבה על הליגה. התותחנים, ללא ססק פברגאס הפצוע, דווקא פתחו טוב יותר את המשחק, אבל השער נפל דווקא בצד השני. אלכס פרגוסון, שהפתיע כשהעלה בהרכב שבעה שחקני הגנה טבעיים, קיבל תמורה מפאביו הברזילאי שתופקד כשחקן כנף. ווין רוני הגביה לרחבה בדקה ה-28, חאבייר הרננדז התעופף ונגח נהדר כדי לסחוט הצלה גדולה ממנואל אלמוניה, ופאביו הצעיר עט על המציאה ודחק פנימה את השני שלו במדי יונייטד.

ארסנל ניסתה למצוא את השוויון, אבל הגנת המארחים ואדווין ואן דר סאר המצוין עשו עבודה טובה ושמרו על שער נקי מול איומים של רובין ואן פרסי ולורן קוסיילני. פאביו פינה את מקומו בגלל פציעה לאחר ההפסקה, אבל בדקה ה-49 אחיו רפאל בנה את המהלך שהוביל לשער השני. הברזילאי העביר כדור רוחב נהדר, יוהאן ג'ורו בלם את הרננדז, אך הכדור ניתז לעברו של רוני, שבנגיחה חכמה הכניע את אלמוניה. גם יכולת טובה של ג'ק ווילשר וחזרה מרגשת של ארון ראמזי, לא סייעו לארסנל לצאת מהבוץ.

זהו ניצחון שישי של מנצ'סטר יונייטד על ארסנל בשבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות, כשגם המשחק בו לא ניצחו השדים האדומים הסתיים בתיקו. ארסנל יכולה לשחק מצוין ולהבריק במשך כל העונה, אבל במאני טיים היא פשוט קורסת. יונייטד, לעומתה, מתעוררת לחיים חדשים ברגע שהיא מריחה את רגעי ההכרעה.

בירמינגהאם - בולטון 3:2

כנראה שמה שעבד בגביע הליגה, לא ממש עובד גם בגביע האנגלי. בירמינגהאם, שזכתה בגביע השני בחשיבותו רק לאחרונה, הפסידה היום 3:2 לבולטון בבית וסיימה את דרכה בגביע ברבע הגמר ובצורה כואבת במיוחד.

הקבוצה של אואן קויל עלתה ליתרון בדקה ה-21 לאחר שער נפלא של יוהאן אלמנדר בבעיטה מרחוק. הקבוצה הביתית מצאה את השוויון בדקה ה-38 כשקמרון ג'רום ניצל הרחקה רעה של דייויד וויתר ובעט פנימה. בדקה ה-65 היתרון חזר לקבוצה האורחת, לאחר שקרטיס דייויס הכשיל ברחבה את קווין דייויס, ששלח את הפנדל פנימה, 1:2 לבולטון. אלא שבירמינגהאם שוב הוכיחה אופי ושער נדיר של קווין פיליפס בדקה ה-80 קבע 2:2. בדקה ה-90 הצליחה בולטון לכבוש שער דרמטי במיוחד עם נגיחה של צ'ונג יונג לי הדרום קוריאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully