וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "ספגנו שערים מטופשים"

מאמן מנצ'סטר סיטי התאכזב מההגנה בהפסד בקייב. דלגליש, שהפסיד לבראגה: "היינו איומים ונוראים במחצית הראשונה"

שתי הנציגות האנגליות בליגה האירופית, ליברפול ומנצ'סטר סיטי, סיימו את ערב יום חמישי עם אכזבות בדמות הפסדי חוץ. השתיים ינסו להפוך את התוצאות באי הבריטי ולעלות לרבע הגמר, אבל בעוד מצבה של ליברפול סביר בעקבות הפסד 1:0 לספורטינג בראגה, סיטי מסובכת הרבה יותר אחרי שנכנעה 2:0 לדינמו קייב החזקה, שלא תקל עליה גם במנצ'סטר.

"ספגנו שני שערים מטופשים. קבוצה שרוצה להגיע לשמונה הגדולות של הליגה האירופית לא יכולה לספוג שערים כאלו", אמר רוברטו מאנצ'יני המאוכזב, "אני חושב ששיחקנו טוב, אבל עשינו שתי טעויות ובמשחק הזה אתה לא יכול לספוג שערים מהסוג הזה. דינמו היא קבוצה טובה, אבל אני חושב שאם היינו מפסידים 2:1 זה היה יותר משקף".

"שלטנו במשחק, הם שיחקו על התקפות מתפרצות ואני מתוסכל מכך שספגנו שני שערים", פירט מאנצ'יני, "כשאתה משחק באירופה אסור לך לספוג שערים כאלו. בגול הראשון לא שמרנו טוב והשני היה אותו דבר. בשני המקרים היו לנו שחקנים ארבעה-חמישה מטרים מהכובשים שלהם".

המאמן האיטלקי גם הסביר מדוע הוציא את מריו באלוטלי בדקה ה-57 והכניס במקומו את קרלוס טבז, ומסתבר שהסיבה לא הייתה מקצועית. "הייתה למריו תגובה אלרגית למשהו, אני לא יודע למה. כל הפרצוף שלו התנפח. הוא קיבל שתי זריקות במחצית והתעקש להמשיך לשחק, אבל ראיתי בהמשך שהוא לא יכול".

דלגליש: "הפנדל המיותר שיקף את הגישה שלנו"

לאור העובדה שהיא הפסידה בתוצאה נמוכה יותר ועתידה לפגוש יריבה חלשה יותר מדינמו קייב, לליברפול יש כאמור יותר סיבות לאופטימיות מאשר למנצ'סטר סיטי, אבל האדומים הם אחד מהדברים הכי רחוקים מיציבות העונה והפורטוגלים בהחלט יכולים להשלים את ההפתעה באנפילד.

"הדרך בה פתחנו את המשחק...35 הדקות הראשונות שלנו היו איומות ונוראות", סיכם קני דלגליש, "למרות שבראגה לא לחצה, היא כבשה מפנדל מיותר שאני חושב שמשקף יותר מהכל את הגישה שלנו למשחק הזה. אם להתייחס רק למחצית הראשונה הרי שהיה לנו מזל שהפסדנו 1:0. כשאתה משחק כל כך רע, פיגור של 1:0 זו תמיד תוצאה טובה".

המאמן הסקוטי הוסיף: "בפיגור של 1:0 עוד יש לנו סיכוי. אבל אם נשחק כמו בתחילת המשחק אין לנו שום סיכוי. לעומת זאת צריך לתת קרדיט לשחקנים על המחצית השנייה, בה הם לקחו את עצמם בידיים והגבירו את הקצב. נחזור לאנפילד ונראה מה יהיה. אתה לא יודע אם פיגור 1:0 זו תוצאה טובה או רעה עד שאתה מסיים את משחק הגומלין"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully