וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מקום לטעויות

הסריה A נכנסת לרגע ההכרעה ואינטר יוצאת לברשיה במטרה לצמק את הפער ממילאן ולהישאר במרוץ לסקודטו. האם קבוצת התחתית מבשלת סנסציה ענקית?

גם השבוע ייפתח המחזור בסריה A כבר ביום שישי בשל משחקה של אינטר, הנציגה האיטלקית האחרונה באירופה, בליגת האלופות. הנראזורי ישחקו בברשיה בקרב קצוות וינסו לצמק את הפער ממילאן לשתי נקודות ולהישאר חזק במירוץ לסקודטו. בואו להתכונן איתנו למשחק עם שלל נתונים שיעזרו לכם לפני ההימור. בהצלחה.

משחקים מספר 27-28: ברשיה - אינטר

* סטטיסטיקה כללית:

אינטר מגיעה למשחק לאחר ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ובכלל, המאזן של של לאונרדו בליגה עומד על 11 ניצחונות ושני הפסדים. ברשיה, שמדורגת במקום הלפני אחרון ורחוקה שלוש נקודות מחוף מבטחים, לא ניצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים (הפסד ושלוש תוצאות תיקו רצופות - כולל מול אודינזה ונאפולי מהצמרת).

* ראש בראש:

שתי הקבוצות לא נפגשו יותר מדי פעמים בשנים האחרונות. הניצחון האחרון של ברשיה על אינטר היה בפברואר 2004 (1:3 בסן סירו). ניצחון הבית האחרון הושג באפריל 2001. בסיבוב הראשון חילצה ברשיה 1:1 בסן סירו (קראצ'ולו כבש לזכותה, אטו איזן בפנדל), עוד בעידן רפא בניטז.

* כמות שערים:

מאז הגיע לאונרדו, אינטר הפכה קבוצה אטרקטיבית שחושבת רק התקפה, גם על חשבון הגנה. במשחקיה נכבשו 85 שערים (למעלה משלושה בממוצע למשחק). במשחקי ברשיה נכבשים רק 56 שערים (בדיוק שניים למשחק), כאשר רק בארי כבשה פחות שערים. ברשיה לא כבשה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים ורק במשחק אחד מששת האחרונים שלה נכבשו יותר משלושה שערים.

* ההימורים שלנו:

ברשיה - אינטר 2, היחס: 1.50
אנדר/אובר שערים (2-3) 2, היחס: 3.00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully