וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קילינגסוורת' עבר לגלבוע/גליל, ווילקרסון לחיפה

10.3.2011 / 21:15

טרייד בין קבוצות ליגת העל. בגלבוע/גליל יקבלו מחיפה את הקלע המוביל שלהם, וישחררו את הפורוורד שחזר מפציעה

הפועל גלבוע/גליל עליון ומכבי חיפה סיכמו הערב (חמישי) על חילופי שחקנים זרים ביניהם במהלכם יעבור שחקן הפנים של חיפה מרקו קילינגסוורת' לשורות גלבוע/גליל ואילו טיילר ווילקרסון יעשה את הדרך ההפוכה וישחק במכבי חיפה עד לסיום העונה. גלבוע/גליל ביקשה אמש מחיפה את קילינגסוורת', והבוקר הודיעו הירוקים כי יהיו מוכנים לשחרר את השחקן רק בתמורה לפיצוי. שני השחקנים צפויים לשחק בקבוצותיהם החדשות כבר ביום ראשון הקרוב כאשר גלבוע/גליל תארח את ברק נתניה ומכבי חיפה את מכבי אשדוד.

ווילקרסון (22, 2.03), בוגר מכללת מארשל, רשם בעונה שעברה במדי המכללה 14 נקודות ו-7.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. ווילקרסון נבחן בליגת הקיץ במדי סן אנטוניו, ואף קיבל זימון למחנה הסופי של הקבוצה, אך לחץ של גלבוע/גליל, שחתמה איתו על חוזה לפני המחנה כשבמידה והוא ישוחרר ממנו יעבור לשורותיה, גרם לו לוותר על המחנה. הפורוורד הצעיר לא השתלב בקלות בחדר ההלבשה, ואף נפצע לאחרונה מתקרית הזויה עם עידו קוז'יקרו באצבע ידו. ב-18 משחקים בליגה רשם ווילקרסון 11.6 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע וב-6 משחקים ביורוקאפ רשם 10.7 נקודות ו-5 ריבאונדים בממוצע.

קילינגסוורת' (29, 2.01), בוגר מכללת אינדיאנה משנת 2006 הגיע בעונה שעברה לברק נתניה לאחר שעבר בדרופשקה הטורקית, ובמדי סקרפטי וברינדיסי מהליגה האיטלקית השנייה. בעונה שעברה בנתניה רשם קילינגסוורת' 17.4 נקודות ו-7.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעקבות ההצלחה בנתניה חתם בחיפה, ורשם 17.2 נקודות ו-7.3 ריבאונדים בממוצע בליגת העל ו-14.1 נקודות ו-6.8 ריבאונדים בממוצע ביורוצ'אלנג'. בחודש שעבר הוגשה נגדו תלונה על תקיפת שני צעירים במועדון, והוא נחקר השבוע והכחיש כל קשר לפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully