וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "מועדון גדול יכול לזכות בכל תואר"

מאמן אינטר הזהיר את שחקניו מהמשחק בברשיה (ו', 21:45, ספ' 5), אך עדיין מכוון לעבר הסקודטו: "אנחנו נילחם עד הסוף"

רגע לפני יציאתה למשחק הגומלין מול באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות, שם החרב מונחת על צווארה והתואר האירופי עלול להילקח מידיה בעקבות ההפסד הביתי 1:0 במשחק הראשון, לאינטר יש הזדמנות לצמק את הפער בליגה. הנראזורי, המדורגים במקום השני בטבלה ומפגרים בחמש נקודות אחרי מילאן, יתארחו מחר (שישי, 21:45, ספורט 5) במשחק המוקדם של המחזור ה-29 אצל ברשיה, שלא ניצחה את אינטר בבית זה עשור.

"ברשיה יכולה לשחק בדרכים שונות", הזהיר מאמן אינטר לאונרדו. "יש לה שחקנים חזקים מקדימה והיא גם משחקת בבית. מצפה לנו משחק קשה מאוד, אבל כל המשחקים שלנו עכשיו הם קשים וחשובים אם ברצוננו להתקדם בליגה. שחקנים גדולים ומועדונים גדולים יכולים לזכות בכל תואר. לנו יש רצון גדול לעשות את זה ואנחנו נילחם עד הסוף. יש עוד 10 משחקים בליגה, כולל הדרבי המילאנזי, ונתייחס לכל משחק לגופו".

אינטר תחסר את הפצועים כריסטיאן קיבו, וולטר סמואל, טיאגו מוטה, אסטבן קמביאסו ודייגו מיליטו, בעוד אצל המארחת ייעדר פייטרו אקרדי המורחק. ברשיה, שסחטה נקודה ב-0:0 מול נאפולי במחזור הקודם, מגיעה אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, אך עדיין מהמקום הלפני אחרון, שלוש נקודות מחוף מבטחים. "נצטרך להקריב לא מעט כדי להשיג תוצאה טובה", אמר השוער מיקלה ארקרי. "גם למזל יהיה חלק חשוב במשחק הזה. נעלה עם הרבה תשוקה וניתן את כל הלב עבור הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully