וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אליצור רמלה תפגוש את רמת חן בגמר הגביע

שחקניותיו של עדן ענבר התקשו אך הביסו לבסוף את הפועל ראשל"צ 62:82. רמת חן גברה על אשדוד 72:80 בדרך לגמר

אורי לנץ

צפו בתקציר המשחק באדיבות רשות השידור
http://www.iba.org.il
עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

אחרי שכבר הבטיחה את מקומה בחצי גמר הפלייאוף, ורשמה הישג ענק כשהעפילה לגמר גביע היורוקאפ, המשיכה הערב (חמישי) אליצור רמלה בדהירה שלה לכיוון תואר נוסף, כשהביסה את הפועל ראשון לציון 62:82 ועלתה לגמר גביע המדינה לנשים. המשחק השני של הערב היה צמוד יותר, בסיומו ניצחה מכבי רמת חן את מכבי אשדוד 72:80, והבטיחה לעצמה את הכרטיס השני לגמר שייערך ביום ראשון.

אליצור רמלה - הפועל ראשון לציון 62:82

דווקא ראשון לציון היתה זו שהגיעה חדה יותר לרבע הראשון, והפתיעה את רמלה כשרצה ליתרון 11:17 אחרי 10 דקות. היובש ההתקפי של האלופה הסתיים ברבע השני, אז טסה רמלה ל-30 נקודות, ולמחצית היא ירדה ביתרון 6. ראשון לא נתנה ליריבתה לברוח, ענבל מזרחי צלפה שלשה, לקראת סיום הרבע השלישי, אבל רמלה הגיבה בשתי שלשות משלה, והוליכה 52:57 לפני הרבע האחרון.

מזרחי צלפה עוד שלשה וצימקה ל-5, אבל אז הגיעה הבריחה של רמלה, שרצה ל-0:12, עלתה ליתרון 17 ומשם ראשון כבר לא הצליחה לחזור. קיה וון הוליכה את רמלה עם 15 נקודות, לייני סלווין הוסיפה 14 בעוד ווילינגהאם, אייזנשטט ודורון מוסיפות 12 נקודות כל אחת. ענבל מזרחי הוליכה את ראשון לציון עם 16, מקריי וקלארק סייעו לה עם 15 נקודות כל אחת.

מכבי רמת חן - מכבי אשדוד 72:80

המשחק המרכזי של הערב נערך מיד לאחר מכן, ובמשך שלושה רבעים היה חד צדדי לחלוטין. אלא שאז הופיעה מכבי אשדוד, והכניסה לא מעט דרמה. רמת חן פתחה בסערה את המשחק, כשאייבורי לאטה עושה ככל העולה על רוחה בהתקפה, ושחקניותיו של שיקי פאלח טסו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. אלא שאז נתקעה רמת חן על 4 נקודות במשך 7 דקות, מה שאיפשר לאשדוד לחזור למשחק ולצמק ל-3 בלבד. 4 נקודות מהירות של אפשטיין שוב פתחו פער עבור שחקניותיו של פאלח שירדו למחצית ביתרון 28:37. המומנטום של רמת חן נמשך גם ברבע השלישי, אשדוד לא מצאה את עצמה בהתקפה, ומנגד ווקר החלה להתחמם והריצה את קבוצתה ליתרון שיא, 41:60 בסיום הרבע השלישי.

עדני דגן זעם על השחקניות שלו שהתעוררו בפתיחת הרבע האחרון וביצעו ריצה מדהימה של 4:19 בראשותה של מונטגומרי והורידו ל-64:60 בלבד. לאטה בשלשה חשובה החזירה את קבוצתה לחיים, אשדוד רשמה רצף של החטאות, וקבוצתו של פאלח חגגה עלייה לגמר הגביע. אשלי ווקר הוליכה את קלעיות רמת חן עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים בעוד מיכל אפשטיין הוסיפה 20 ו-7 אסיסטים. את אשדוד הוליכה מונטגומרי עם 23.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully