וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עירוני רמת השרון ניצחה 1:3 את הפועל הרצליה

הקבוצה של זפרן חזרה מפיגור בזכות ניסים (צמד) ואבוטבול, ושמרה על המקום הראשון. 0:0 מאכזב בין לוד לראשון לציון

הליגה הלאומית מתקרבת בצעדים גדולים לעבר משחקי הפלייאוף, והמאבקים על המקומות בפלייאוף העליון הולכים ומתחממים. עירוני רמת השרון, שאיבדה נקודות בשבוע שעבר לאחווה עראבה, ניצחה בדרבי השרון 1:3 את הפתעת העונה, הפועל הרצליה, ששיחקה החל מהדקה ה-24 בעשרה שחקנים לאחר שהשוער שלה עידו לוי הורחק.

במקביל, סקציה נס ציונה קיוותה לשוב למסלול הניצחונות על חשבון אחי נצרת, אבל האחרונה הצליחה עם מהפך מושלם לנצח 1:2. אחווה עראבה, שפתאום מתחילה לחזור להאמין בעצמה, ניצחה בקרב התחתית שלה את עירוני ג'ת 0:1. בני לוד והפועל ראשון לציון נפרדו ב-0:0 מאכזב בשבת, בעוד הכח עמידר רמת גן קטעה רצף מתמשך של 18 משחקים עם ניצחון 1:3 על בית"ר שמשון תל אביב.

משחקי שישי

הפועל הרצליה - עירוני רמת השרון 3:1

הפתעת העונה בליגה הלאומית פספסה הזדמנות להתקדם למקום השלישי, למרות שאחרי הדקות הראשונות באוויר שלט ריח של הפתעה. אחרי שלושה ניצחונות רצופים, הקבוצה של בני טבק הצליחה לעקוץ את מוליכת הליגה הלאומית שש דקות מהפתיחה אחרי שניר ביטון שלח בעיטה לא חזקה מקצה הרחבה וניצל טעות קשה של רועי לייבוביץ', שלא הגיע לכדור שפגע בקורה וחדר לשער.

למזלה של רמת השרון, הדקה ה-24 שינתה את המומנטום המשחק. קבוצתו של מומי זפרן, שהיא גם קבוצת ההתקפה הטובה בליגה, ראתה את עידו לוי, שוער הרצליה, מחליק ביציאה מהרחבה לכדור שנבעט לעברו, ונוגע בכדור בידו תוך כדי הגלישה. השופט לא היסס, הרחיק אותו ואילץ את הרצליה להכניס את חיים זיסקינד במקומו כשאביב קורדובה נשלח לספסל.

מכאן השליטה עברה לרמת השרון, כשחמש דקות בלבד לאחר מכן אורן ניסים חזר לכבוש אחרי שקיבל כדור מצוין מעמיר נוסבאום, שסבסב את ההגנה וניסה למסור כדור שפגע בגבו של שחקן הרצליה בדרך לחלוץ, שגלגל מקרוב ואיזן ל-1:1. עשר דקות לאחר מכן משה אבוטבול סובב כדור חופשי מצוין מ-22 מטר לפינה הימנית הגבוהה של זיסקינד וחתם את המהפך, כשניסים חגג את השלישי של קבוצתו אחרי שנוסבאום הגביה אליו כדור מדוד מצד שמאל, ניסים התגנב ונגח מצוין. הרצליה עוד ניסתה במחצית השנייה לחזור והניעה את הכדור, אבל לא הצליחה לחזור.

מכבי אחי נצרת - סקציה נס ציונה 1:2

כמו בלא מעט מקרים העונה, סקציה נס ציונה קיבלה בשבוע שעבר הזדמנות לתת הצהרת כוונות, אך הפסידה במשחק הצמרת 1:0 להפועל כפר סבא בבית. גם השבוע הקבוצה של רפי כהן לא הצליחה לנצח, כשהיא משלימה רצף עגום של ארבעה משחקים שבהם קטפה נקודה בלבד. מיכאל קורטבה כבש את שער היתרון לנס ציונה בדקה ה-34 ונטע תקוות ליציאה לדרך חדשה, אבל נצרת, שתנסה להשתלב בפלייאוף האמצעי, השוותה עם שער של כריסטיאנו דוס סנטוס עשרים דקות לסיום. את שער הניצחון של נצרת כבש אחמד עאבד בדקה ה-90.

אחווה עראבה - עירוני ג'ת 0:1

נועלת הטבלה, שבשבוע שעבר הדהימה עם נקודה ברמת השרון, ממשיכה להאמין שיש לה את הכוח להישאר והשיגה את ניצחונה הרביעי העונה על היריבה שנמצאת מקום אחד מעליה ומתעקשת להסתבך. האורחים, שקיוו לעצור את רצף 13 המשחקים ללא ניצחון, ראו את סילאגליס גונטרס כובש את שער הניצחון בדקה ה-27. זהו שערו הראשון מאז שהצטרף בינואר.

משחקי שבת

בני לוד - הפועל ראשון לציון 0:0

המארחים, ששיחקו הפעם באצטדיון ברמת השרון, עדיין לא איבדו תקווה לתפוס מקום בפלייאוף העליון, כשכרגע רק ארבע נקודות מפרידות בינם לבין נס ציונה השישית. בני לוד שוב לא הצליחה לכבוש שערים - דבר שהיא מתקשה לעשות מאז מוראד אבו ענזה קפץ כיתה לליגת העל - אבל לפחות היא עצרה את הפועל ראשון לציון. הקבוצה של ניסן יחזקאל הגיעה במומנטום מצוין אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אך לא מצאה את הדרך להשיג את שער הניצחון ונאלצה להסתפק בנקודה. ראשון לציון במקום השלישי עם 43 נקודות.

בית"ר שמשון תל אביב - הכח עמידר רמת גן 3:1

18 משחקים רצופים ללא ניצחון - זה המאזן המביך שהכח עמידר רמת גן הצליחה לקטוע כדי להישאר מעל הקו האדום. בששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות לא הושגו ניצחונות ביתיים, והפעם בית"ר שמשון תל אביב הייתה הנענשת. טל שמעיה כבש צמד עבור האורחים (7 ו-45), כששרון גורמזנו הצליח רק לצמק עם שער בדקה ה-64 ויוגב בן סימון נעץ את השלישי בתוספת הזמן. עומר שוורץ הורחק משורות המארחים בדקה ה-54.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully