וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר כועס על אופ"א: "בקצב הזה הם יהפכו לדיקטטורה"

מנג'ר ארסנל זועם על גוף הכדורגל האירופי לאחר העמדתו לדין: "הם צריכים להתנצל בפנינו". פברגאס יחמיץ את יונייטד

אם ההפסד 3:1 בקאמפ נואו וההדחה מליגת האלופות רגע לפני רבע הגמר לא הספיקה לארסנל, קיבלו היום (חמישי) התותחנים חדשות רעות נוספות בדמות פציעתו של ססק פברגאס. כזכור, הקפטן הספרדי שבכלל היה בספק למשחק עלה בסופו של דבר בהרכב, אך אחרי 15 נקודות החמיר את פציעתו בשריר הירך האחורי, ובמחצית השניה כבר הוחלף.

היום כבר מתברר כי ההחמרה בפציעה תמנע מפברגאס ליטול חלק במשחק הגדול ברבע גמר הגביע האנגלי מול מנצ'סטר יונייטד ביום שבת. "הוא אמר שהוא כשיר לשחק נגד ברצלונה, וכשססק כשיר אתה משחק איתו", הסביר ארסן ונגר המאוכזב. "אני מעריך שהוא יחמיץ את שני המשחקים הקרובים". המשמעות: קפטן התותחנים ככל הנראה לא יוכל לשחק גם במשחק הליגה הקרוב של הקבוצה נגד ווסט ברומיץ' בסוף השבוע הבא.

גם השוער וויטק שצ'סני יחמיץ את הקרב המרתק באולד טראפורד, זכר לפציעה שספג באצבעו על הכר הדשא של קאמפ נואו. "הוא יהיה בחוץ זמן מה", אמר ונגר, ובהיעדרו של הפולני הצעיר ככל הנראה יפתח מנואל אלמוניה בשבת, כאשר ארסנל אף שוקלת לחפש שוער מחליף נוסף בהשאלה.

ונגר זועם על אופ"א

לא רק הפציעות תסכלו את ונגר, ששמע אמש כי אופ"א החליטה לעמיד אותו ואת סמיר נאסרי לדין בעקבות הנתפלותם על שופט המשחק מאסימו בוסאקה השוויצרי ושימוש ב"שפה לא נאותה". השניים התלוננו בעיקר על הרחקתו המפוקפקת של רובין ואן פרסי, והערב התייחס ונגר לעניין: "אני מכחיש כל קשרה להאשמה ולא מבין מאיפה היא מגיעה. השופט החליט להרחיק את רובין שלא בצדק".

"המשחק הראשון היה פרסומת נהדרת לכדורגל, בעוד המשחק השני נהרס", הוסיף ונגר. "אנשים יזכרו רק את ההרחקה, וטוב עבור אופ"א להראות קצת ענוה, להתנצל על מה שקרה ולא להעמיד לדין אנשים שלא עשו שום דבר רע. מועדון הכדורגל של ארסנל נענש. הודחנו מליגת האלופות, נעשנו בנזק לא קטן, ועכשיו אנחנו גם צריכים להתנצל בפני אופ"א...

"לא עשינו שום דבר רע. אופ"א אירגנה את ליגת האלופות. אופ"א החליטה על השופטים שינהלו את המשחק. וכשיש לך משחק כדורגל במעמד כזה, אי אפשר לצאת עם החלטות כאלה ועוד להראות שחצנות לאחר מכן", המשיך המנג'ר הצרפתי את דבריו החריפים. "כולנו עושים טעויות, אבל בקצב הזה זה יהפוך לדיקטטורה. אין יותר הגיון פשוט". הדיון המשמעתי בנושא ונגר ונאסרי ייערך ב-17 לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully