וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "אנחנו חזק בתמונת האליפות"

10.3.2011 / 15:27

קשר מכבי ת"א לא מתרגש מהמפלה נגד עכו. מדוניאנין צפוי לפתוח נגד ק"ש, גם אורי כהן ומואנס דאבור הצעירים בתמונה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב מנסה לשמור על יציבות, במיוחד לפני תחילת הפלייאוף, אבל זה לא ממש הולך לה. בחמשת המחזורים האחרונים הקבוצה לא הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים, ואחרי ששמטה את היתרון מול הפועל עכו בשבת, היא תנסה לשוב למסלול הניצחונות כשתתארח אצל עירוני קרית שמונה.

קשר הקבוצה האריס מדוניאנין שב להתאמן לאחר שהתגבר על הפציעה בקרסול, וקיים סיכוי טוב שיפתח בשבת מול קבוצתו של רן בן שמעון. לעומתו, גיז'רמו ישראלביץ' שוב הסתפק באימון קל בשל מתיחה בשריר הירך האחורי ונראה שלא יהיה בסגל בשבת, כמו גם ריף פרץ הצעיר שעדיין מתאושש מפציעה בארובת העין ורוני גפני שסובל ממתיחה במפשעה.

על פי האימון נראה שאיוניר מתלבט בעמדת המגן השמאלי, כאשר שחקן קבוצת הנוער אורי כהן עשוי לקבל את חולצת ההרכב על חשבונו של יואב זיו. אלירן ג'ורג' יפתח שוב בעמדת המגן הימני עם סאבו פאביצ'ביץ' ואבי סטרול בחוליית ההקדמה. בחלק הקדמי יחסר איוניר את דימיטאר רנגלוב המוצהב, ולמרות שרוברטו קולאוטי תורגל בחלק מהאימון בהרכב הפותח, עשוי המאמן להפתיע ולפתוח דווקא עם מואנס דאבור, שחקן קבוצת הנוער. אלירן עטר שהחמיץ מספר אימונים בשל מחלה שב היום להתאמן ויפתח בהרכב.

בוזגלו: "לא היה לי יום אחד של חסד במכבי תל אביב"

היום (חמישי) התקיימה מסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה. "השחקנים צריכים להבין שקבוצה כמו מכבי תל אביב חייבת לשלוט במשחק יותר דקות ממה שהיא הצליחה עד עכשיו", אמר מוטי איוניר, מאמן הקבוצה. "לצערנו הרב, בשלב מסוים איבדנו קצת את השליטה נגד עכו, למרות שהגענו למצבים. אימונים נכונים, שיחות עם מי שצריך ויותר הנהגה של כמה שחקנים מובילים בקבוצה יעזרו לנו. אין דרכים אחרות".

איוניר שוב נשאל על המשחק נגד עכו ועל השמטת היתרון נגדה, ואמר: "אני חושב שהמשחק של יום שבת היה משחק טוב מאוד שלנו. נגיד שוב שזה היה רק עד הדקה ה-70, אבל לפחות בזמן הזה אפשר היה לראות קבוצה שמשחקת נכון. רק חוסר מזל שלנו מנע מאיתנו לנצח". לקראת קרית שמונה, הוסיף המאמן: "גם אני וגם השחקנים יודעים שאנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה נגד קבוצה שהיא טובה מאוד וביתית מאוד, אבל מכבי תל אביב צריכה לחשוב במושגים של קבוצה גדולה וקבוצת צמרת. היא צריכה להאמין שהיא מנצחת בכל מקום".

איוניר הודה כי הרגיש רע במיוחד לאור העובדה שקבוצתו לא ניצלה את איבוד הנקודות של הפועל תל אביב ביום שני, ואמר: "בוודאי שאנחנו מסתכלים על הקבוצות שנמצאות מעלינו כדי להיות קרובים כמה שאפשר. זה לא הגדיל את התסכול שלנו שהם הפסידו, הוא היה מספיק גדול. כשראינו שהם הפסידו, הייתה תחושה של החמצה כי ידענו שיכולנו להתקרב. המשחקים שנשארו לנו הם קשים, אבל צריך לקחת מקסימום נקודות ולדעת שגם היריבות שלנו יאבדו נקודות. אנחנו מעריכים שגם האחרות יאבדו נקודות".

קשר מכבי תל אביב, מאור בוזגלו, דיבר אף הוא על התקופה שעוברת על הצהובים, ואמר: "אני חושב שעד היום שיחקנו אולי פחות טוב ולקחנו את הנקודות. לדעתי האישית, במשחק האחרון שיחקנו יוצא מן הכלל, שלטנו לאורך כל המשחק ולא לקחנו את כל הנקודות. צריך לקחת את הדברים בפרופורציה וללמוד מהם כמה שאפשר. המשחק בשבת לימד אותנו למשחקים הבאים".

למרות זאת, בוזגלו משוכנע שמכבי תל אביב בדרך הנכונה: "אנחנו נכנסים לישורת האחרונה של העונה, כל המשחקים חשובים וקשים. אנחנו עדיין חזק מאוד בתמונת האליפות וזה צריך להישאר בראש של השחקנים. אנחנו צריכים להמשיך להיות אחד עם השני, ואני מאוד נהנה בזמן האחרון, אם זה לשחק לצד אלירן עטר, הסקורר הכי טוב שיש לנו, ולצד האריס מדוניאנין. גם ההגנה שלנו יוצאת מן הכלל ויציבה. אנחנו צריכים לחשוב באופן חיובי.

"אנחנו צריכים להיות יחד ומלאי ביטחון, אנחנו לא פחות טובים מהאחרות", הוסיף הקשר. "אני משחק שלוש שנים במכבי תל אביב, ולא היה לי יום אחד של חסד, אבל אנחנו רגילים לזה. ברגע נתון אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. לכל קבוצה יש תקופה של משבר קטן או גדול. אני מאמין שאנחנו אחרי המשברון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully