וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש של בני כבביר: הפסקת פעילות משני משחקים

בעקבות תקיפת השופט במשחק בליגה ג', בית הדין העניש את הקבוצה בקנס (10 אלף שקל), בהורדת נקודות וב-4 רדיוסים

קבוצת הפועל בני כבביר נענשה היום (חמישי) בהפסקת פעילות משני משחקים בעקבות האירועים בשבת האחרונה, שבמהלכם שופט הכדורגל אפי יואבוב נזקק לטיפול רפואי לאחר שהוכה על ידי מספר שחקנים בעת ששפט משחק במסגרת מחוז ליגה ג' צפון. יואבוב פונה לטיפול רפואי כשהוא סובל מחבלות חמורות.

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות דן שישה מאנשי הקבוצה בשלל סעיפים כמו התנהגות בלתי ספורטיבית, אי מתן הגנה לשופט המשחק, התפרעות תגרה ותקיפה, העלבת שופט המשחק, אי ציות להוראותיו, פגיעה בשחקן יריב, איום ופגיעה גופנית בשופט. בעקבות כתב האישום שנסמך על דו"ח השופט ששפט בין כבביר למכבי פרדיס, דחה הדיין עו"ד עמנואל סלע את הצעת התביעה להחליט על הפסקת פעילות הקבוצה לצמיתות, והסתפק בעונש של הפסקת פעילות לשני משחקים. בנוסף נקנסה הקבוצה בסכום של עשרת אלפים שקל, הורדו לה חמש נקודות והיא נענשה ברדיוס של ארבעה משחקים ללא קהל.

השופט תיאר בדו"ח השיפוט את הדברים הקשים ששמע באותו משחק, כשהוא טוען שאחד השחקנים אמר לו: "אני לא סופר אותך יא אפס, עברתי כבר אלפים כמוך, אל תסתכל עליי בכלל, מי אתה בכלל". בהמשך הוא מוסיף: "בדקה ה-77 ובטרם חידשתי את המשחק, ניגש אליי שחקן מספר 12 מהקבוצה הביתית ובאצבע מושטת לעברי אמר: 'מה אתה מסתכל עליי יא זבל, אתה לא יודע שאתה לא תצא מפה חי היום, אתה לא תצא מפה ואני אראה לך את זה יא אפס'. שוב נאלצתי להרחיק עוד שחקן מהקבוצה הביתית. בזמן שהנפתי לעברו את הכרטיס האדום, החל השחקן המורחק לתקוף אותי ובנס הצלחתי לחמוק ממנו. בזמן מנוסתי מהשחקן התוקף, החלו מספר שחקנים לרדוף אחרי תוך כדי ניסיון לבעוט בי ולחבוט בי באגרופים לעבר הפנים".

בהמשך הדו"ח הוא מספר: "שחקן מספר 12 שהורחק הצליח לחמוק מהשחקנים שמנעו ממנו לתקוף אותי קודם לכן ורץ אליי באמוק עם מבט של רצח בעיניים ובעט בי בבטן בדיוק כפי שבועטים בכדור, כאילו לא מדובר בבעיטה בבן אנוש תוך כדי אכזריות לשמה. בעודי אוחז בבטני וחש כאבים עזבים, ניגש אליי אדם שרשום בטופס המשחק כחובש הקבוצה הביתית שהחליף את המאמן המורחק, וחבט בראשי באגרוף בעוצמה שאינה מביישת מתאגרף מקצועי...בחדר ההלבשה נשכבתי על הרצפה מכיוון שהיו לי סחרחורות וכאבים עזים מהאגרוף והבעיטה. בזמן היותי על הרצפה, התפרצו לחדר ההלבשה שלושה אנשים, כאשר אחד מהם היה עם מספר 10, שחקן מהקבוצה הביתית שהורחק, שהגיע עם חולצת המשחק בידו - כנראה לצורך קושי בזיהוי שלו וביד ימין החל לחבוט בי עם נעלי הפקקים שבהם שיחק רק לפני כמה דקות. יש לציין שאני והשופטים חששנו והרגשנו שחיינו נתונים בסכנה מוחשית לנוכח התקיפה חסרת הרחמים והאכזרית שבוצעה בי למרות תחנוניי ותחנוני השופטים האחרים שיפסיקו לפני שאאבד את חיי".

  • עוד באותו נושא:
  • בני כבביר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully