וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספולסטרה לקראת הלייקרס: "פחות לדבר, יותר לעשות"

מיאמי המידרדרת תנסה לעצור את המפולת דווקא מול האלופה (02:00, אין שידור). וויד: "אין משחק טוב יותר לייצב את הספינה"

שלושה משחקים בלבד ייערכו הלילה (בין חמישי לשישי) בליגת הכדורסל הטובה בעולם, אבל איזה יופי של משחקים אלה יהיו. המנה העיקרית תיערך כבר ב-02:00, כאשר מיאמי המידרדרת והמסובכת תארח את האלופה המכהנת, לוס אנג'לס לייקרס. לאחר מכן, ב-04:30 יגיעו הניקס למפגש מעניין עם דאלאס, וב-05:30 שתי קבוצות שחולמות להיכנס לפלייאוף המערב, פיניקס ודנבר, ייפגשו לקרב ראש בראש באריזונה. אף אחד מהמשחקים לא ישודר בישראל.

ברור לכל כי ההיט והלייקרס מגיעים למשחק המרתק הלילה משני קצוות שונים לגמרי. האלופה היא הקבוצה הלוהטת בליגה, עם שמונה נצחונות רצופים, בעוד מי שנבחרה כאחת הפייבוריטיות הגדולות ביותר לנשל מהלייקרס את התואר ערב העונה סוחבת על גבה לא פחות מחמישה הפסדים רצופים, ולחץ כמעט אין סופי.

"המשחקים הללו מרגישים כמו פלייאוף. צריך פחות לדבר ויותר לעשות", אמר מאמן ההיט אריק ספולסטרה. כזכור, שתי המעצמות הללו נפגשו בחג המולד, אז היו ידי ההיט על העליונה. דווין וויד מודע לחשיבות המפגש הנוסף העונה עם האלופה המכהנת. "אנחנו לא יכולים לברוח מאתגרים. זהו האתגר הכי גדול שלנו עד כה - משחק מול האלופה, הקבוצה הכי טובה בליגה. אין משחק טוב יותר לבוא ולייצב את הספינה".

רק אתמול התבטא פיל ג'קסון בזלזול כלפי ההיט כשאמר: "ילדים גדולים לא בוכים. אם אתם רוצים לבכות תעשו את זה בשירותים", והיום הוא כבר נשמע מעט יותר מפויס, שקול ומפרגן. הזן מאסטר אפילו השווה את הקבוצה הנוכחית של מיאמי ללייקרס של 1968, עם אלג'ין ביילור, ג'רי ווסט ו-ווילט צ'יימברלין, שנאלצה לחכות ארבע שנים עד שזכתה באליפות. "שלושה מהסקוררים הכי טובים בהיסטוריה, ולקח להם הרבה זמן. אני לא חושב שלמיאמי ייקח כל כך הרבה זמן".

מאמן האלופה לא ממש מודאג מהמצב הרע של ההיט, אפילו לא מכך שבארבעת המשחקים האחרונים הספסל שלהם הפסיד 149:51 לספסלי היריבות. "אני תמיד אומר - המשחקים הצמודים שאתה מפסיד יעזרו לך בהמשך הדרך. זה עשוי לקרות בפלייאוף".

ולבסוף, זכות הדיבור לקובי בריאנט שנשאל על ההבדלים בין שתי הקבוצות נכון להיום: "אני חושב שההבדל העיקרי הוא שאצלנו כל אחד יודע מה התפקיד שלו, בעוד שהם עדיין מנסים להבין אותם. זה הופך את הכל לקצת יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully