וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה: "היעד המרכזי הוא עלייה לאליפות אירופה"

נבחרת הנוער תערוך בשבוע הבא משחקי אימון נגד בלארוס כהכנה לשלב העילית, המגן אופטימי: "האווירה כבר מורגשת"

רק בחודש מאי תשוב נבחרת הנוער לישראל ותתמודד במסגרת שלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה, כאשר בשבוע הבא היא תתמודד נגד נבחרת בלארוס פעמיים. מגן בית"ר ירושלים התראיין היום (חמישי) לאתר ההתאחדות לכדורגל, וסיפר על ההכנות.

"האווירה של שלב העילית בצ'כיה מורגשת בהכנות ובמשחקים לקראת הטורניר", סיפר המגן הצעיר. "זאת למרות שנותרו עוד כשלושה חודשים עד למשחקים עצמם. עוד בתחילת הדרך, ובעקבות הגרלת משחקי המוקדמות הראשונים, קבעו השחקנים לעצמם את העלייה לאליפות אירופה כיעד מרכזי. אנחנו מאמינים שנוכל להפתיע בצ'כיה. את הדרך לניצחון יש לסלול בהשקעה באימונים ובצבירת ניסיון במשחקים נגד נבחרות אירופאיות טובות בגילאי נוער כמו נבחרת בלארוס, נגדה שיחקנו בעבר".

דסה נשאל על משחקי הידידות נגד בלארוס, והוסיף: "בארץ כמעט שאין לנו אפשרויות לקיים משחקים נגד קבוצות בעלות רמה גבוהה מבחינת מהירות, כוח ותחושת המחויבות לניצחון. על הצורך הזה עונים משחקים נגד קבוצות זרות. אני מכיר את נבחרת בלארוס ומהמשחקים מולה נביא לנבחרת טעימה מקצועית שונה וניסיון. ערכים אלה מגיעים מתיקולים חזקים ומשחק מהיר יותר מזה אותו טועמים השחקנים בנבחרת במשחקי הליגה בישראל. במשחקי אימון מול נבחרות אירופאיות ניתן לתרגל משחק המדמה תחרויות בינלאומיות - משחק עבור הסמל והדגל, מפני שאין כאן תחושה של עוד משחק ליגה ברמה הארצית".

לסיום מספר דסה על השאיפות בנבחרת, ואמר: "הטורניר בצ'כיה יהיה האחרון במסגרת הקבוצה הנוכחית שלנו, אלא אם כן נגיע למקום הראשון. בנבחרת הנוער שלנו ישנם מספר שחקנים, שאני ביניהם, שכבר שייכים לנבחרת הצעירה של ישראל וכבר שיחקנו במשחקים תחת גיא לוזון נגד בלארוס וסרביה. המיוחד בנבחרת הנוער הזו הוא שיש כאן שחקנים שימשיכו את דרכם בנבחרת הצעירה ובהמשך עתידים להגיע לנבחרת הלאומית. המשך הדרך בנבחרות ישראל תלוי בכישרון, השקעה ואהבת משחק הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully