וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'קו: "אני עוד צריך להתרגל לפרמיירליג"

לפני שמינית גמר הליגה האירופית נגד דינמו קייב (22:05, ספ' 1, 1HD), הבוסני של מנצ'סטר סיטי מסביר את היכולת הפושרת

כולם מחכים להתעוררות המיוחלת של אדין דז'קו, וגם החלוץ הבוסני מקווה סוף סוף להיכנס לעניינים במנצ'סטר סיטי. היום (חמישי, 22:05, ספורט1 ו-1HD) יפגשו הסיטיזנס את דינמו קייב בשמינית גמר הליגה האירופית. שחקנה לשעבר של וולפסבורג הביע בעיקר את התרגשותו לשחק מול אנדריי שבצ'נקו, כשהוא מקווה כמובן לגורל טוב יותר באנגליה ממה שחווה האוקראיני בצ'לסי.

"שבצ'נקו תמיד היה השחקן המועדף עליי", אמר דז'קו. "הוא היה המודל לחיקוי. פגשתי אותו לפני כמה שנים כשוולפסבורג שיחקה נגד מילאן והחלפנו חולצות. הוא היה שחקן פנטסטי, הייתה לו תקופה קשה באנגליה, אבל זה הכדורגל. הליגה האנגלית שונה מהליגות האחרות ואני צריך להתרגל אליה. אני מקווה שאזכה להצליח בה".

השער היחיד של דז'קו מאז שהגיע לסיטי הגיע במשחק גביע, אבל הוא לא חושש ממלחמה על ההרכב. "זה לא רק קרלו טבז, גם מריו באלוטלי הוא שחקן נהדר והמאמן משתמש בכולנו. אנחנו צריכים להתרגל אחד לשני במשחקים שונים. אני חושב שאנחנו נצליח יחד".

גם רוברטו מאנצ'יני משוכנע שהשילוב הזה יכול לנצח. "אלה שלושה חלוצים שיכולים לשחק לפעמים יחד, אבל לא תמיד", אמר האיטלקי. "כשזה קורה חשוב שהם יעבדו. מבחינת אדין, זה לא קל להגיע לקבוצה חדשה בליגה חדשה בינואר, אבל אני מאמין שהוא יהיה אחד החלוצים הטובים באנגליה".

מי שאמור לחזור להתחרות על מקום בהרכב הוא שון רייט-פיליפס, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בגלל בעיה בגבו. ג'יימס מילנר יחסר למאנצ'יני וקולו טורה, כידוע, מושעה בעקבות שימוש בחומרים אסורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully