וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון שובר שתיקה: "ארסנל האיום המרכזי"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מתראיין לראשונה מאז ההפסד לליברפול, ומתכונן למפגש הגביע: "חוזרים לימי היריבות הגדולה עם ארסנל"

אלכס פרגוסון שובר שתיקה. מנג'ר מנצ'סטר יונייטד התראיין לראשונה מאז ההפסד של קבוצתו לליברפול ביום ראשון (3:1), שלאחריו סירב להתייחס למשחק ואף אסר על שחקניו לדבר עם התקשורת.

"אין לי תירוצים לתצוגה הרעה שלנו בליברפול", אמר סר אלכס, "הם היו הקבוצה הטובה יותר והיו ראויים לניצחון. הייתי מאוכזב שלא הצגנו את היכולת ואת הרמה להן ציפיתי".

אחרי שספגה שני הפסדים ברציפות ואיבדה את היתרון הבטוח של בפסגת הפרמיירליג, יונייטד תפגוש בשבת את ארסנל למפגש מסקרן ברבע גמר הגביע האנגלי. עכשיו פרגוסון מודה כי ארסנל היא היריבה הראשית לתואר ("הם הסכנה המרכזית").

"בשנה שעברה הם התפוגגו לקראת פברואר ומארס והותירו את המירותץ לאליפות רק לנו ולצ'לסי", אמר פרגוסון על ארסנל, "רוב הפרשנים ציפו לראות את זה קורה גם השנה, כשגם האתגר מצד טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי היה אמור להקשות עוד יותר על ארסנל, אבל זה לא קרה.

"ארסן ונגר והשחקנים שלו הצליחו להתעשת והתייצבו במקום השני. אין ספק שהם הסכנה המרכזית מבחינתנו, ומחיים מחדש את היריבות בין הקבוצת שהייתה לפני כמה שנים. אני בטוח שגם הם רואים בנו כאתגר העיקרי שעומד בפני התקוות שלהם".

בינתיים גם בארסנל לא מרימים ידיים, למרות ההדחה מליגת האלופות אחרי ההצגה המביכה בברצלונה. "אנחנו חזק במירוץ לאליפות. גם יונייטד חזקים, אבל הם ספגו שני הפסדים רצופים, ועכשיו עוד מצפה להם משחק בליגת האלופות בשבוע הבא, כך שאולי הם יהיו עייפים ותשושים. אנחנו חזקים מאוד מנטלית, ולמרות האכזבה, ננסה להסתער על תואר האליפות. כשנארח את יונייטד בליגה, נקווה כבר להיות מעליהם בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully