וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו הפסידה לאורלנדו, 7 נקודות לעמרי כספי

הקינגס שוב איבדו יתרון ברבע הרביעי ונוצחו בבית 106:102 על ידי המג'יק. 26 נקודות לנלסון. ווסטפאל: "איבודי הכדור פגעו בנו"

סקרמנטו המשיכה הלילה (חמישי) את המסורת שלה העונה, כשאיבדה יתרון ברבע הרביעי וספגה הפסד רביעי ברציפות, הפעם 106:102 לאורלנדו. הקינגס (47:15) עלו לרבע האחרון ביתרון 3 נקודות, אך כהרגלם, לא הצליחו לשמור עליו ברגעי הכרעה.

עמרי כספי שוב לא פתח בחמישייה, אבל שיחק 31 דקות, במהלכן קלע 7 נקודות וקלט 9 ריבאונדים (3 בהתקפה). כספי הוסיף 2 אסיסטים וחטיפה אחת, אבל גם איבד 3 כדורים. הפורוורד הישראלי קלע 5 נקודות ברבע האחרון, כולל שלשה שקבעה 89:95 לסקרמנטו 5:18 דקות לסיום, אבל הקינגס לא הצליחו לשחזר את ההפתעה שעשו מוקדם יותר העונה מול המג'יק.

דוויט הווארד, שנעדר משחק אחד בגלל השעיה, חזר וסיים עם 16 נקודות ו-15 ריבאונדים. ג'מיר נלסון קלע 12 מתוך 26 הנקודות שלו ברבע האחרון, ואורלנדו (24:41) הצליחה להתאושש מההפסד הקשה לפורטלנד. דמרקוס קאזינס קלע 29 נקודות (8 מ-16 מהשדה, 13 מ-18 מהקו), מרכוס ת'ורנתון קלע 22, אבל סקרמנטו, שוב ללא טייריק אוואנס, שוב מול אולם חצי ריק, שוב הפסידה.

"השחקנים שיחקו טוב מאוד נגד הגדולים ביותר בליגה", סיכם פול ווסטפאל, מאמן הקינגס, את המשחק. "איבודי הכדור פגעו בנו. היו לנו שוב יותר מדי איבודים, זה כמובן בזבז את המאמץ הגדול שלנו. זה קשה, אבל אני חושב ששיחקנו משחק מצוין. היו הרבה דברים טובים במשחק של הקבוצה שלנו. אני פשוט שונא להגיע ולדבר על הפסד במשחק צמוד נגד קבוצה טובה, אבל זה מה שהיה".

המאמן המנצח סטן ואן גאנדי הוסיף: "שיחקנו רע. לא נתנו הרבה במשחק הזה. אני לא שמח, אבל השגנו ניצחון. ניקח אותו ונמשיך הלאה. אמרנו שנשנה הרבה, אמרנו הרבה דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully