וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה מתוקה מרירה לנבחרת פלסטין

היסטוריה נרשמה כשמשחק רשמי ראשון התקיים בשטחי הרשות, אך הנבחרת הצעירה נוצחה בדו קרב פנדלים ע"י תאילנד

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינשטוק

המשחק הרשמי ההיסטורי הראשון של נבחרת פלסטין בשטחי הרשות הסתיים באכזבה. 16,450 צופים הגיעו לחזות במשחקה של הנבחרת האולימפית של פלסטין מול תאילנד במסגרת מוקדמות אולימפיאדת לונדון 2012, אך בסיום דווקא האורחים הם אלה שהמשיכו לשלב הבא אחרי ניצחון 5:6 בדו קרב פנדלים.

תאילנד ניצחה במשחק הראשון בבנגקוק 0:1, והגומלין נכנס להארכה אחרי שער של עבדולחמיד אבוחביב בדקה ה-43. תאילנד נותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-68, אך למרות שליטה פלסטינית לא הובקעו שערים נוספים והמשחק הלך להכרעה בדו קרב פנדלים.

למרות ההפסד ומזג האוויר הסוער, ביציעי אצטדיון פייסל חוסייני בא-ראם נרשמה חגיגה והתרגשות. "זו הזדמנות נוספת בה אנחנו יכולים להראות שאנחנו מדינה, אני חש גאווה בכל פעם שאני בא לכאן", אמר סלאם פיאד, ראש הממשלה ברשות. "מעתה, פלסטין תשחק את משחקיה בבית. לא נארח עוד במדינות זרות", הוסיף ג'יבריל רג'וב, יו"ר ההתאחדות הפלסטינית.

למשחק הגיע נשיא ההתאחדות האסייתית, מוחמד בן חמאם הקטארי, שאמר: "אני גאה לראות את המשחק הרשמי הראשון על אדמת פלסטין, אבל עלינו להתרכז בעובדה שהספורט יכול לשמש גשר בין האנשים באזור".

עד אוקטובר 2008, עת נערך משחק ידידות בין פלסטין לירדן בא-ראם, הנבחרת נאלצה לארח את משחקיה מחוץ לשטחי הישות וזאת בהוראת פיפ"א ומסיבות בטחוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully