וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו בכדוריד: ישראל ניצחה 24:29 את מונטנגרו

למרות שאיבדה סיכוי להעפיל ליורו, הנבחרת הציגה יכולת טובה וניצחה לראשונה בקמפיין. אבישי סמולר הצטיין. צפו בתקציר

ספורט 5

נבחרת ישראל בכדוריד, ללא הכוכב הפצוע חן פומרנץ, אירחה הערב (רביעי) בגן נחום את מונטנגרו במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת הגיעה ללא נקודות, אחרי שני הפסדים לשבדיה וסלובקיה, אך מול היריבה הבלקנית ידעה להשיג ניצחון ראשון בקמפיין, 24:29, ויתרון משמעותי בקרב על המקום השלישי.

ישראל בכל מקרה איבדה סיכוי להעפיל ליורו 2012, אבל לניצחון הזה על היריבה המדורגת אחרונה ולמיקום בסיום המשחקים יהיו השלכות על הגרלות עתידיות. כעת תקווה הנבחרת להשלים ניצחון כפול על מונטנגרו, אצלה תתארח למשחק נוסף ביום ראשון.

אבישי סמולר, הלגיונר של הנבחרת שמשחק בלמגו הגרמנית, היה האיש הדומיננטי של ישראל, שעלתה ליתרון ראשון, 5:6, בעזרת פנדל של איציק חליפי. ישראל הגדילה מעט את יתרונה לקראת ההפסקה, אבל שער של המונטנגרים בהתקפה האחרונה צימק ל-13:15 לזכות ישראל במחצית.

למרות השער המצמק, מונטנגרו פתחה חלש את המחצית השנייה ואמיר לנגליב וסמולר המצוין (תשעה שערים) ניצלו זאת כדי להעניק לישראל יתרון בן שישה שערים, 15:21. אריאל רוזנטל הצטרף לחבורה עם שערים נאים, כשבין הקורות הציג גיל יעקב יכולת גבוהה בהופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים, בדרך לניצחון 24:29.

המאמן שלמה הופמן אמר בסיום: "עשינו משחק טוב. במחצית השנייה אמנם הייתה נפילה, אבל עשינו את העבודה בצורה יפה. פספסנו נגד שבדיה, אבל אנחנו מסתכלים קדימה. מונטנגרו לא פראיירים ויהיה קשה ביום ראשון". על השוערים גיל יעקב ואורן מאירוביץ', אמר הופמן: "אמרתי כבר שיש לנו שוערים מצוינים. צריך לתת להם את הזמן והניסיון. אנחנו בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully