וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: טוטנהאם ושאלקה עלו לרבע הגמר

התרנגולים הציגו משחק הגנתי וסחטו 0:0 ממילאן ו-0:1 בסיכום המשחקים. שאלקה ניצחה 1:3 את ולנסיה ו-2:4 במצטבר

משחקי הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות נמשכו היום (רביעי) כאשר טוטנהאם הצליחה להציג משחק הגנה משובח בדרך ל-0:0 מול מילאן, שסידר לתרנגולים כרטיס היסטורי לרבע הגמר לאחר שניצחה במשחק הראשון בסן סירו 0:1. במקביל, שאלקה הצליחה להתגבר על האכזבה מהליגה ולחזור מפיגור ל-1:3 מול ולנסיה הערב ו-2:3 בסיכום שני המשחקים וגם היא תהיה ברבע הגמר.

שחקני טוטנהאם חוגגים (שמאל) מול אלשנדרה פאטו. רויטרס
הרבה תסכול במילאן, חגיגה של טוטנהאם. פאטו/רויטרס

טוטנהאם - מילאן 0:0 (0:1 בסיכום שני המשחקים)

כמו במשחק הקודם, גם היום קיבלנו כדורגל בינוני במיוחד בין שתי הקבוצות. אלא שאת טוטנהאם זה ממש לא מעניין. התרנגולים סיימו ב-0:0 ביתי מול מילאן והבטיחו את העלייה לרבע גמר ליגת האלופות, לאחר שהצליחה לנצח 0:1 בסן סירו משער דרמטי של פיטר קראוץ' במשחק הראשון. הקבוצה של הארי רדנאפ ממש לא הרשימה הערב ובחלקים גדולים של המשחק אפילו התבצרה בהגנה, בניגוד מוחלט למשחק הראשון בו הציגה כדורגל התקפי ואיכותי, אך את מי זה יעניין ביום שישי הבא, כשטוטנהאם תוגרל לרבע גמר ליגת האלופות, בעוד היריבה השנואה ארסנל תצפה בהגרלה מהבית.

קצת קשה לציין לטובה אפילו שחקן אחד הערב, אך את שחקני מילאן קשה להאשים: הם ניסו, תקפו, הגיעו להזדמנויות, אך כשהשחקנים שמסימיליאנו אלגרי מעלה מהספסל הם לוקה אנטוניוני, רודני סטראסר ואלכסנדר מרקל, אז לא מפתיע שהביקור ה-15 של מילאן באנגליה מסתיים ללא ניצחון, כשרק אחד ב-2004 מול מנצ'סטר יונייטד הסתיים בניצחון של הרוסונרי. מילאן לא הצליחה להפוך לקבוצה השנייה בליגת האלופות שחוזרת מהפסד בית, והיא תיאלץ להתרכז מעכשיו רק בניסיון להחזיר את אליפות איטליה אחרי שבע שנים.

דקה 16: איברהימוביץ' בעט כדור חופשי חזק מ-28 מטר, גומש הדף לקרן.

דקה 26: פאטו קיבל מסירה בגאף שמאל, עבר את גומש ויישר למרכז, שם המתין רוביניו, שבעט חזק, אך הכדור פגע באחד מגני טוטנהאם והורחק על ידי גאלאס מקו השער.

דקה 31: ואן דר ואט בעט כדור חופשי נפלא מ-25, שעלה על גג השער.

דקה 32: איברהימוביץ' קיבל מסירה והכניס כדור עומק לפאטו, שבעט מצוין בנגיעה אחת, אך גומש קלט.

דקה 77: פאטו קיבל מסירת רוחב והצליח לשחרר בעיטה מצוינת, אך לרשת החיצונית.

דקה 90: איברהימוביץ' השאיר מסירה קטנה לפאטו, שבעט מ-25 מטר מעט מעל השער.

הרכב טוטנהאם: הורליו גומש, ורדאן צ'ורלוקה, מייקל דוסון, וויליאם גאלאס, בנואה אסו-אקוטו, ארון לנון, סנדרו, סטיב פינאר (ג'רמיין ג'נאס, 71), לוקה מודריץ', רפאל ואן דר וארט (גארת בייל, 66), פיטר קראוץ' (רומן פאבליוצ'נקו, 83).

הרכב מילאן: כריסטיאן אביאטי, איניאציו אבאטה, אלסנדרו נסטה, טיאגו סילבה, מארק יאנקולובסקי (לוקה אנטוניני, 70), קווין פרינס בואטנג (אלכסנדר מרקל, 76), מתיו פלאמיני (רודני סטראסר, 87), קלרנס סיידורף, רוביניו, פאטו, זלאטן איברהימוביץ'.

שאלקה - ולנסיה 1:3 (2:4 בסיכום שני המשחקים)

שאלקה מזייפת ונראית נורא בליגה הגרמנית, כשלאחר 25 מחזורים היא במקום ה-10 בבונדסליגה. למרות זאת ועל אף כל הביקורת שמוטחת בו, נראה שפליקס מגאת כן הצליח לבנות משהו ב"רויאל בלוז": קבוצת גביע. לאחר שעלתה לגמר הגביע הגרמני, הצליחה שאלקה, שספגה 11 הפסדים ב-25 משחקים בגרמניה, הצליחה להשוות היום את הישג השיא שלה בליגת האלופות כשהבטיחה את עלייתה לרבע גמר ליגת האלופות. הקבוצה של מגאת הצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 על ולנסיה ו-2:3 מול הספרדים בסיכום שני המשחקים.

ולנסיה, שבשלושה מחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה הצליחה לחזור מפיגור 1:0 לניצחון 1:2, אכלה הפעם את התבשיל שהיא בישלה מול יריבותיה הספרדיות. העטלפים הצליחו לעלות ליתרון 0:1 (1:2 בסיכום שני המשחקים) מוקדם בזכות שער של דייגו קוסטה בדקה ה-16. אלא שהקבוצה הגרמנית הצליחה להפעיל לחץ כבד על הקבוצה האורחת ולמצוא את השוויון בדקה ה-40 עם שער של ג'פרסון פרפאן, הטורפדו מפרו, בבעיטה חופשית מושלמת. בפתיחת המחצית השנייה הצליחה שאלקה גם למצוא את שער היתרון, כשבדקה ה-52 הצליח מחליפו של קלאס יאן הונטלאר, גברנוביץ', לכבוש לאחר מהלך קבוצתי יפה.

דקה 8: הזדמנות אמיתית ראשונה במשחק. מאתיו נותר חופשי ובעט מ-18 כדור חזק, שחלף סמוך לקורה.

דקה 16: גול! טופאל קיבל מסירת עומק באגף שמאל, עבר בקלות את השומר שלו ובעט חזק למרכז, כדור שפגע בראשו של קוסטה וחדר פנימה. 0:1 לוולנסיה ו-1:2 לספרדים בסיכום שני המפגשים.

דקה 40: גול! פרפאן לקח כדור חופשי, ובעט פשוט מושלם לחיבורים. גואיטה פשוט חסר סיכוי. 1:1 בין שאלקה לוולנסיה ו-2:2 בסיכום המצטבר (במצב כזה הולכים להארכה).

דקה 52: גול! קלוגה פרץ מאגף שמאל והגביה, גואיטה הדף רע עד פרפאן, שבעט ונבלם, גברנוביץ' השתלט על הריבאונד ובעט לקורה אחת, לשנייה ופנימה. 1:2 לשאלקה ו-2:3 לגרמנים בסיכום שני המשחקים.

דקה 57: חואקין הצליח לגבור על השומר שלו במרכז השדה והכניס מסירת עומק לאדוריץ, שבעט טוב, אך נוייר הנפלא הדף לקרן.

דקה 81: גברנוביץ' הצליח לנצל טעות קשה בהגנת ולנסיה, עבר בין שניים אך מול גואיטה בעט לקורה והחוצה.

דקה 90: גול! פרפאן קיבל מסירת עומק והסתדר בקלות מול האין הגנה של ולנסיה ונותר לבד מול גואיטה. הפרואני הקפיץ כדור נפלא פנימה וקבע 1:3 לשאלקה, שסידד לה 2:4 בסיכום שני המשחקים וכרטיס לרבע הגמר.

הרכב משוער שאלקה: מנואל נוייר, אטסוטו אוצ'ידה, בנדיקט הובדס, כריסטוף מצלדר, סרחיו אסקודרו, פר קלוגה (האנס סארפיי, 81), ג'ואל מאטיפ (קיריאקוס פפאדופולוס, 60), ג'פרסון פרפאן, חוסה מנואל חוראדו (יוליאן דראקסלר, 77), ראול, מריו גברנוביץ'.

הרכב משוער ולנסיה: ויסנטה גואיטה, ברונו, ריקרדו קוסטה, דויד נבארו, ז'רמי מתיו, אבר באנגה (טינו קוסטה, 70), מחמט טופאל, חואקין, פאבלו הרננדז (רוברטו סולדאדו, 64), חואן מאטה, אריץ אדוריץ (ג'ונאס, 75).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני שאלקה, אטסוטו אוצ'ידה, ראול, כריסטוף מצלדר. רויטרס
חגיגה בגלזנקירשן. אוצ'ידה, ראול ומצלדר חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully