וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גיז'רמו ישראלביץ' עלול להיעדר בשבת

הקשר מתח את שריר הירך האחורי ונטש את האימון, ממנו נעדר גם מדוניאנין. הנבחן רייס: "מכבי זה המועדון החדש שלי"

החלוץ הבוליביאני לנדיבאר אנטלו רייס, שהחל להתאמן במכבי תל אביב, אופטימי מאוד לגבי הסיכויים שלו להצטרף לצהובים, שהחליטו להמשיך לבחון אותו בימים הקרובים. רייס הצהיר בפייסבוק שלו כי "מכבי תל אביב זה המועדון החדש שלי, מקווה לחתום בקבוצה בימים הקרובים".

בקבוצה החליטו להמשיך לבחון את רייס בימים הקרובים, וגם אם בסופו של דבר יוחלט לרכוש את כרטיס השחקן שלו, זה ככל הנראה יהיה במטרה להשאיל אותו לקבוצה אחרת כדי שהוא יוכל לצבור דקות משחק.

רייס בן ה-19 שיחק במחלקת הנוער של רוסאריו סנטראל הארגנטינאית ולפני כן באוריינטה פטרולרו מארצו. הוא שיחק לאחרונה עם נבחרת בוליביה הצעירה באליפות דרום אמריקה עד גיל 20 שהתקיימה בפרו ושותף בשלושה משחקים. נבחרתו סיימה במקום האחרון בבית המוקדם ולא עלתה שלב.

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) אימון, ממנו נעדר האריס מדוניאנין שעבר טיפולים בקרסולו ועדיין נמצא בספק למשחק מול עירוני קרית שמונה בשבת. אלירן עטר, שהחלים משפעת, ערך אימון ריצה בלבד, בעוד גיז'רמו ישראלביץ' הצטרף לרשימת החסרים של מוטי איוניר בעקבות מתיחה בשריר הירך האחורי וגם הוא בספק. מי שבוודאות לא ישחק בשבת הוא דימיטאר רנגלוב, שייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.

(עדכון ראשון: 13:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully