וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון ממתינה להכרעת העליון בנוגע לשידורים באינטרנט

בחמישי יתקיים דיון מכריע בערעור הפרמיירליג על קביעת המחוזי כי שידורי אירועי ספורט באינטרנט אינם הפרת זכויות יוצרים

האם בית המשפט העליון יקבל את טענותיה של הפרמיירליג בנוגע לגניבת זכויות יוצרים של משחקי הליגה, שמשודרים באינטרנט? מחר (חמישי) יתקיים דיון מכריע בערעורה של הליגה על קביעתה של שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב מיכל אגמון-גונן כי שידורי אירועי ספורט באינטרנט אינם בגדר הפרה של זכויות יוצרים וכי "הערך החברתי של הנגשת הספורט לציבור באמצעות האינטרנט גובר במקרה זה על שיקולים אחרים", כפי שטענה.

הפרמיירליג המעניקה רשיונות שידור של משחקים לגופי שידור רבים בעולם טוענת לגניבת זכויות יוצרים של האתר live.org-footy. לטענתם, החלטת המחוזי שלא לראות במפעילי האתר כמפרי זכויות יוצרים ולהותיר את המצב על כנו הוא בבחינת תקדים מסוכן שיביא לקריסה כלכלית של תעשיית שידורי הספורט, ולהצגת מדינת ישראל בעיני הקהילה הבינלאומית כאחת מהמדינות הידועות לשמצה המאפשרות לפיראטים לפעול מתחומן.

למרות ניסיונותיה, לא הצליחה הפרמיירליג במהלך הדיונים בבית המשפט להרים את נטל ההוכחה ולשכנע את השופטת אגמון-גונן כי מפעילי האתר הם בבחינת מפרי זכויות יוצרים ובשל כך נמנעה השופטת מלחשוף את הישות המשפטית שעומדת מאחורי הפעלת האתר ובכך סללה את דרכם להמשיך ולשדר חינם את משחקי הליגה.

אדר זהבי, מנכ"ל צ'רלטון : "החלטת בית המשפט העליון היא נקודת ציון קריטית בכל הנוגע לשמירה על זכויות שידור בתחום הספורט, אשר מהווה אבן בסיס לעצם הקיום של הספורט המקצועי בארץ ובעולם המבוסס על כספי התמלוגים בגין זכויות השידור. אין לי ספק שבית המשפט יפעל לשמירת מדינת ישראל כמדינת חוק המונעת כל אפשרות לגניבת זכויות שידור באינטרנט בתחום השיפוט שלה ולשיפור המוניטין הפיראטי שמיוחס לנו בעולם בהקשר זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully