וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "שיחקנו משחק מושלם"

מאמן ברצלונה הגיב לביקורת של ארסנל על השיפוט: "הם לא חיברו שלוש מסירות". ואן פרסי: "ההרחקה שלי היא בדיחה"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

ברצלונה ושחטאר דונייצק הן העולות הראשונות לשלב רבע גמר של ליגת האלופות. המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה מחקה את ההפסד 2:1 בלונדון והצליחה להתגבר על בונק מפואר של ארסנל בדרך לניצחון 1:3. ליאונל מסי כבש צמד (45, 71 בפנדל) והעלה את מאזנו ל-45 שערים העונה בכל המסגרות. צ'אבי כבש את השני (69) אחרי ששער עצמי ש סרחיו בוסקטס (53) השתיק זמנית את הקאמפ נואו. במקביל בדונייצק, האלופה האוקראינית עשתה את זה הרבה יותר קל עם 0:3 על רומא שהשלים ניצחון כפול על הג'אלורוסי האומללים.

אבידל: "היריבה הבאה? ליון"

"היריבה הבאה? אני מקווה שנקבל את ליון כי זה אומר שריאל מדריד תעוף", חגג אריק אבידל בסיום. "היה קשה מאוד. אחרי ההפסד באנגליה שיחקנו טוב, אבל הם הקשו עלינו את החיים. עשינו עבודה טובה ואנחנו שמחים. ברור שקל יותר לשחק 11 מול 10, אבל בכדורגל יש חוקים שצריך לכבד", אמר הבלם בהתייחסו להרחקה של רובין ואן פרסי.

פפ גווארדיולה: "ארסנל קבוצה טובה מאוד, אבל הם לא הצליחו במשחק המסירות היום. יצרנו הרבה הזדמנויות ושלטנו במשחק. שיחקנו משחק מושלם". המאמן התייחס להרחקה ואמר: "בכדורגל אי אפשר לדעת מה היה קורה אם. אני יכול להבין את התגובה שלהם לאדום כי קשה לשחק 10 נגד 11. אני מסתכל על צורת המשחק שלנו ואני מאוד מאוד מרוצה. הגיע לנו לעלות. אנחנו ברבע הגמר כי היינו טובים מהם בשני המשחקים".

בהמשך, ענה גווארדיולה לטענות ארסנל נגד השיפוט, ולדבריו של ונגר, שטען כי החלטת השופט הרסה את המשחק. "הם לא חיברו שלוש מסירות, וזאת המציאות בכדורגל. אם הוא חושב שהם איבדו את השוויון בגלל זה, זו זכותו. המציאות היא שקרו הרבה דברים במשחק, והם צריכים לחשוב על מה שקרה, מדוע הם לא ניצחו".

"הרבה דברים קרו ומר ונגר יודע זאת כמוני", הוסיף גווארדיולה, "הם כנראה צריכים לחשוב מה הם עשו לא טוב, ומה אנחנו עשינו כמו שצריך. המציאות היא שהחזקנו ב-70 אחוז מהזמן בכדור, והם שיחקו הגנה, לא חיברו שלוש מסירות ולא בעטו לשער"

הנשיא סנדרו רוסל פרגן: "סבלנו בדרך לעלייה, אבל זה הכדורגל. אם לנסות להיות אובייקטיבי, אני חושב שהגיע לנו לעלות. כשאני מנסה לסכם את מה שקרה הערב, המילה המתאימה היא גאווה. אני גאה בשחקנים, במאמן ובאוהדים. לא אכפת מי תהיה היריבה הבאה, אנחנו חייבים לעשות את העבודה".

ונגר: "אמרתי לשופט מה אני חושב על ההחלטה שלו"

מי שפגם משמעותית בסיכויים של ארסנל לחזור למשחק אחרי השוויון הזמני היה רובין ואן פרסי, שספג כרטיס צהוב שני והשאיר את התותחנים בעשרה שחקנים. הכוכב ההולנדי של ארסנל, שבעט בכדור אחרי שהייתה שריקה לנבדל ולא מצא את רחמיו של השופט, היה מתוסכל מאוד בסיום בעקבות ההחלטה להרחיקו, ואמר: "אני חושב שזו בדיחה, איך אני יכול לשמוע את השריקה כש-95 אלף איש קופצים וצועקים?".

"אני לא יכול להבין את ההחלטה של השופט", הוסיף ואן פרסי. "אם היו ארבע, חמש או שש שניות בין השריקה לבעיטה, אפשר היה להבין את ההחלטה, אבל שנייה אחר כך, זו בדיחה. השופט היה גרוע כל הערב ושרק נגדנו. אני לא יודע מה הוא עשה פה הלילה. אנחנו מרגישים נבגדים. במצב של 1:1 היה לנו על מה לשחק ולדעתי השופט הרג את המשחק".

מאמן ארסנל ארסן ונגר ניסה להתמודד עם התוצאה העגומה מבחינתו, ואמר: "הפסדנו לקבוצה טובה. במחצית הראשונה הפעלנו לחץ. אני חושב שהמחצית השנייה הייתה מעניינת מאוד אם היינו נשארים 11 מול 11. לצערי זה לא מה שקרה. יש חרטות כשאתה רואה איך הודחנו ומהדרך שעשינו, קשה לקבל את זה".

על ההרחקה של ואן פרסי, הוסיף המנג'ר הצרפתי: "אני לא רואה סיבה לתת לו כרטיס צהוב מכיוון שאנשים צעקו כשהוא ניסה לנצל את ההזדמנות להבקיע. זה רק מראה שהשופט מעולם לא שיחק כדורגל. אמרתי לו פנים אל פנים מה אני חושב על ההחלטה שלו ואין הרבה מה להגיד".

במסיבת העיתונאים לאחר המשחק התייחס ונגר שוב לסוגית השיפוט, ואמר: "שני סוגי אנשים יכולים להיות מאוכזבים - אלה שאוהבים את ארסנל ואלה שאוהבים כדורגל יכולים להרגיש מתוסכלים מהחלטת השופט. קשה להבין את הגישה שלו. איך אתה יכול להרוג את הכדורגל שלי ככה, ברגע ההחלטה המשחק היה מאוד מבטיח ומעניין. הפסדנו לברצלונה טובה, אני מברך אותם ומאחל להם הצלחה,יש לנו הרבה חרטות, אבל אנחנו לא מצטערים שהפסדנו במשחק בצורה הזאת, אני מצטער עבור כל האנשים שצפו במשחק".

שוער ארסנל וויטק שצ'סני סיים את המשחק בדקה ה-19 לאחר שקלט בעיטה חופשית של דני אלבס. השוער הפולני אמר לאחר הפציעה כי הוא חושש שמדובר בפציעה בגיד שתגרום לו להיעדר עד תום העונה. כזכור, גם לוקאש פביאנסקי גמר את העונה ולארסנל יש שוער כשיר אחד בסגל - מנואל אלמוניה. הצעירים ויטו מורונה וג'יימס שי מושאלים להאל סיטי וסאותהמפטון ואחד מהם צפוי לחזור לסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לוצ'סקו: "שחקני רומא היו עצבניים מדי"

שחטאר דונייצק השלימה ניצחון 2:6 על רומא בסיכום שני המשחקים והיא ממשיכה במסע החלומי שלה כשהפכה לקבוצה האוקראינית הראשונה שעולה לשלב רבע הגמר מאז 1999. המשחק עצמו היה חם ובנוסף לכרטיס אדום שספג פיליפ מקסס, שחקני רומא ביצעו מספר עבירות מכוערות שחמקו מעיניו של הווארד ווב. כולל אגרוף ששלח דניאלה דה רוסי לפניו של דריו סרנה

"שחקני רומא היו עצבניים מדי", אמר המאמן המנצח מירצ'ה לוצ'סקו בסיום. "סרנה טעה וביקרתי אותו על שחגג מול הפנים של האיטלקים אחרי השער שכבשנו. כעסתי עליו במחצית ואמרתי לו שהוא יוחלף אם ימשיך. למרות זאת, רומא התנהגה בצורה לא מקצוענית".

על היכולת המצוינת של קבוצתו אמר לוצ'סקו: "ידעתי שנשחק טוב, כמו ששיחקנו גם בשלב הבתים. עשינו תוצאה מצוינת במיוחד לאור העובדה שרומא פתחה טוב את המשחק. השער שכבשנו הוסיךף לנו התלהבות והם הפכו עצבניים ומקסס הורחק. ביתרון מספרי שלטנו במשחק וכבשנו עוד שני שערים".

המאמן לא פספס הזדמנות לעקוץ את הכדורגל האיטלקי: "אולי רומא לא לקחה אותנו ברצינות לפני המשחק הראשון. הם ספגו שערים שאסור לקבוצה גדולה לספוג. אני נדהם שקבוצות איטלקיות באירופה מחתימות שחקנים בני 32. נכון שהם מנוסים ואחראים, אבל צעירים מוסיפים התלהבות. הרבה יותר מספק לעבוד עם צעירים".

וינצ'נזו מונטלה ספג הפסד ראשון כמאמן רומא. המאמן התייחס בסיום לפנדל שהחמיץ מרקו בוריילו במצב של 1:0: "אני מצביע על בועט הפנדלים לפני המשחק וזה היה דויד פיזארו, אבל בכדורגל לפעמים שחקן מרגיש שהוא צריך לבעוט. פיזארו נתן למארו לבעוט ואין לי בעיה עם זה. חבל לי בשביל מרקו, אולי בפעם הבאה אני אבעט".

מונטלה, כזכור, לא ניהל את המשחק הראשון באולימפיקו: "לפני הגומלין ביקשתי מהשחקנים להיות עקביים ולגלות שיפור ללא קשר לתוצאה. אני מרוצה כי עד ההרחקה שיחקנו היטב ויצרנו דברים יפים. היו לנו חמש או שש בעיטות לשכעער במחצית הראשונה והאדום שינה הכל".

על האווירה המתוחה אמר: "לא ראיתי את המרפק של דה רוסי, אבל אסור לנו להיסחף ברגשות. שחטאר תרמה לאווירה, אבל החשוב ביותר זה שדברים לא יחרגו מפרופרוציות. אנחנו צריכים לעזוב את המגרש עם הראש מורם. אנחנו בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully