וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב חזרה למקום הראשון

הצהובים ניצחו בקרב הצמרת את מטה אשר 1:3 ושיפרו את מעמדם. כפר סבא הבטיחה את מקומה בחצי גמר הפלייאוף

מכבי תל אביב חזרה הערב (שלישי) למקום הראשון בבית העליון של ליגת העל. הצהובים, שהפסידו במחזור הקודם להפועל כפר סבא, ניצחו באחד הקרבות החשובים שלהם העונה כשהתגברו על הפועל מטה אשר וניצחו אותה 1:3. בעוד שבוע יתקיים המפגש עם מכבי הוד השרון שעשוי לשנות את דירוג הקבוצות לקראת סדרות חצאי הגמר, כשבינתיים נותרו שני מחזורים לסיום העונה.

האדומים פתחו את המשחק ביכולת טובה ועלו ליתרון 14:22 בדרך לניצחון במערכה הראשונה (21:25), אבל שחקניו של זהר בר נצר נכנסו למשחק וניצחו בשתי המערכות הבאות 21:25 ו-19:25 בדרך ליתרון 1:2 במערכות. בתחילת המערכה הרביעית הזר הברזילאי פרד טשיירה נפצע ונאלץ לנטוש. רומן אוסטרובסקי מילא את מקומו ולמרות מערכה צמודה, ניקו אפרון וחבריו ניצלו את חסרונו של פרד וחגגו ניצחון 22:25 במערכה ושלוש נקודות יקרות.

בסיום אמר בר נצר לאתר איגוד הכדורעף: "כשאנחנו משחקים טוב אנחנו מפסידים בחמש מערכות וכשאנחנו משחקים בינוני אנחנו מנצחים בארבע מערכות. אני מקווה שבפלייאוף עצמו גם נשחק טוב וגם ננצח". אגב, מטה אשר לא ניצחה את מכבי תל אביב בליגה מאז עונת 2006/07, אז היא עשתה זאת בפלייאוף במחזור הראשון בחמש מערכות עם 11:15 בחמישית.

נעם כץ אמר לאחר המשחק: "כרגע מכבי תל אביב טובה יותר מאיתנו, פתחנו טוב אבל זה לא הספיק, אנחנו משדרים חוסר יציבות ואפילו עייפות". חומרת פציעתו של טישיירה תתברר בימים הקרובים, כשבכל מקרה הסגל האדום מתקצר לאחר גיוסו של שלו סעדה לצה"ל.

כפר סבא הבטיחה מקום בחצי גמר הפלייאוף

במקביל הפועל כפר סבא השיגה את ניצחונה השלישי בבית העליון והתגברה גם על א.ס. רמת השרון 0:3 באולם קריית הצעירים. "ידעתי שלא יהיה משחק קל, היו עצבים והרבה לחץ אבל אני שמח שעשינו את העבודה וניצחנו", אמר שגיא ברעם לאחר הניצחון 22:25, 21:25 ו-18:25. למעט המערכה השנייה שהייתה צמודה, שלטה כפר סבא במשחק והבטיחה את מקומה בחצי גמר הפלייאוף.

לרמת השרון עדיין ישנו סיכוי מתמטי לעלות למקום הרביעי, אך יהיה עליה לנצח את שני המשחקים הנותרים מול מטה אשר בחוץ והוד השרון בבית ולקוות שכפר סבא לא תנצח את מטה אשר במחזור הסיום. אופיר ויינשטוק שעלה מהספסל בכפר סבא, הציג בכל פעם משחק יציב בקבלה ובהגנה, נתון שהעניק הרבה שקט וביטחון לירוקים שחוגגים ניצחון ראשון העונה על רמת השרון.

הפלייאוף התחתון של ליגת העל נחתם היום כאשר מכבי עירוני חדרה השלימה את ניצחונה הרביעי ברציפות כשחזרה מעין שמר עם ניצחון חוץ 0:3 על הפועל המעפיל עמק חפר (15:25, 18:25, 18:25), והבטיחה לעצמה את המקום הראשון בבית ואת המפגש בסדרה של הטוב מחמישה משחקים עם המעפיל על מקום בליגת העל בעונה הבאה. דניס אנדריאנקו ואיגור ונגרובסקי הצטיינו בקבוצה המנצחת.

בסדרה המותחת יותר ייפגשו מ.כ. נווה שאנן ואליצור כרמיאל, כשיתרון הביתיות שייך לחיפאים, שניצחו ביום ראשון את עירוני בת ים 0:3. בת ים היא היורדת הראשונה אל ליגת המשנה והיא שבה אליה לאחר ארבע עונות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully