וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס מעוניינת בחאבייר מסצ'ראנו

הגברת הזקנה נערכת לשינויים מרחיקי לכת במרכז הקישור ורוצה לרכוש את קשר ברצלונה. גם אנדראה פירלו על הכוונת

האם יובנטוס מצאה את המקור לבעיות המקצועיות בקבוצה? על פי "גאזטה דלו ספורט", בקבוצה מטורינו החליטו שבקיץ מרכז הקישור יעבור מהפך כולל שבסיומו יישאר רק קלאודיו מרקיזיו, כשהמטרה הגדולה אותה מציבים בקבוצה היא רכישתו של קשר ברצלונה, חאבייר מסצ'ראנו. על פי אותו דיווח, ביובה מעוניינים למכור את פליפה מלו שהגיע לקבוצה בקיץ שעבר, ובנוסף החליטו שהמחיר שדורשת ליברפול על אלברטו אקווילאני הוא גבוה מדי.

מסצ'ראנו לא הצליח לפלס את דרכו להרכב הראשון של ברצלונה מאז הגיע אליה בקיץ ועל פי דיווחים כבר הביע את רצונו לעזוב לקבוצה אחרת בה יהיה לו תפקיד בכיר יותר. הוא השחקן אותו רוצים לראות בקבוצה כשגם שמו של אנדראה פירלו הוזכר. פירלו מסיים את חוזהו במילאן בקיץ ואם אכן לא יאריך אותו, הוא עשוי להגיע ליובה בהעברה חופשית. גם חלוץ בולטון ונבחרת שבדיה, יוהאן אלמנדר, הוזכר כמועמד להגיע בקיץ.

כשנותרו 10 מחזורים לסיום העונה באיטליה יובנטוס מדורגת במקום השביעי בלבד, 10 נקודות מתחת למקום המוליך למוקדמות ליגת האלופות וחמש נקודות מתחת למקום המוליך לליגה האירופאית. הקבוצה של ג'יג'י דל נרי הפסידה שלושה משחקי ליגה ברציפות ומעמדו של המאמן נראה מעורער למדי. אם הוא יפוטר או יתפטר, מאמן זניט סט. פטרסבורג לוצ'יאנו ספאלטי, נחשב למועמד הטבעי לתפוס את מקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully