וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אין שום דבר מביך במאזן 20:43"

הכוכב של ההיט התייחס לתקופה הלא טובה של הקבוצה. ספולסטרה הופתע מפרשת הבכי: "דוגמה לסנסציוניות"

אחרי ההפסד במשחק הצמוד נגד שיקגו ביום ראשון בערב, התייצב מאמן מיאמי אריק ספולסטרה בפני המצלמות וסיפר ש"כמה מהחבר'ה בוכים עכשיו בחדר ההלבשה". אלא שהמאמן לא ידע שההערה הזו תגרור הד תקשורתי כל כך נרחב. בארצות הברית עסקו לא מעט במסיבת העיתונאים הזו ועל פי דיווחים, שחקנים בניו יורק ניקס למשל, לעגו לשחקני ההיט שלא לייחוס וציטוט, אחרי ששמעו על העניין.

ספולסטרה עצמו הופתע ואמר: "זו דוגמה קלאסית לסנסציוניות או לחיפוש נואש אחרי כותרת. החבר'ה היו מלאי אמוציות אחרי המשחק נגד הבולס, הראשים היו למטה, אולי היו כמה עיניים נוצצות וזהו. אני חושב שמעבר לזה כל דבר שנאמר הוא פשוט הגזמה". המאמן כלל לא חשב שהדברים שלו ייצרו כאלו כותרות, אבל לקח את זה בהומור והבטיח לעקוב אחרי ההתפתחויות במהדורות החדשות המרכזיות.

בתוך כך גם על המגרש לא שקט וההיט מחזיקים במאזן 5:2 מאז פגרת האולסטאר הקצרה. "אנחנו צריכים להרים את עצמנו ולנסות לתקן את זה", אמר ספולסטרה, "אנחנו בתקופה חסרת מזל וכולנו מאמינים שאנחנו צריכים לעבור אותה. זה לא מוחק את התסכול שכולנו חשים כרגע, אבל אנחנו חבורה נחושה שרוצה למצוא פתרון".

לברון ג'יימס הוסיף: "אנחנו נשארים ביחד וספו הוא הקפטן של הספינה. אנחנו עומדים מאחורי כל מה שהוא אומר. הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה על הקבוצה ואנחנו נתמוך בו. אנחנו לא בפניקה או שום דבר שדומה לזה. יש לנו מאזן 20:43 ואין בזה שום דבר מביך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully