וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר: "די מביש להסתכל בטבלה"

7.3.2011 / 22:01

הפורוורד החיפאי מודע היטב למצב הקשה של קבוצתו: "שחקנים לא מחוייבים". פרנקו: "אנחנו מתנהלים כקבוצה בטופ של הטופ"

מילים רבות כבר נכתבו על התקופה הנהדרת שעוברת על הפועל חולון. המועדון הקטן שעדיין נמצא בסכנת פירוק בגלל מצבו הכלכלי הרעוע, רשם הערב (שני) את הניצחון החמישי בששת המשחקים האחרונים, כשההפסד היחידי היה למכבי תל אביב, וגם הוא הגיע אחרי לא מעט מאבק. הערב דרסו שחקניו של דני פרנקו את מכבי חיפה האומללה, 67:88, כשהתוצאה משקרת והיתה יכולה להיות גבוהה בהרבה. חולון מתבססת במקום החמישי, ועם יכולת כמו בשבועות האחרונים, כמו גם ההתלהבות ששחקניו של פרנקו ממשיכים להציג, זו לא תהיה הפתעה אם הם עוד יגיעו לפיינל פור.

"הייתי מאוד מוטרד מהמשחק הזה", סייג מאמן חולון, פרנקו בסיום. "באנו במצב עדין כפייבוריטים, אבל אנחנו עדיין אותה קבוצה כמו שהיינו לפני חודש. אני שמח שבתוך כל הקשיים האלה אנחנו מצליחים לעבוד בצורה מדהימה ומקצועית. אנחנו מתנהלים כקבוצה בטופ של הטופ וזה מתבטא על המגרש". על השאיפות של הקבוצה להמשך אמר פרנקו: "אני לא רוצה לדבר על פיינל פור, אלה דברים שצריך לעשות אותם. בינתיים קורים פה דברים מדהימים וכיפיים, אני לא יודע לאן זה יגיע. ביום שבת אנחנו במלחה ונראה לי שהאריה בשער הגיא כבר מחכה לנו על הרגליים האחוריות".

עמית בן דוד, שנתן הערב משחק נהדר, והיה מהבולטים בשורות חולון, הודה בראש ובראשונה לאוהדים. "הקהל הזה מדהים, עוד לפני השנייה הראשונה הוא בא ודחף אותנו והוא מצליח להוציא מאיתנו אנרגיות מטורפות. אני שמח שברחנו מההתחלה ודי גמרנו את המשחק. כנראה שיותר קל ליצור תיאום בין 7 שחקנים מאשר עם 12, אבל אנחנו עובדים קשה והצוות המקצועי מכין אותנו מצוין למשחקים".

מנגד, נדמה כי המצב בחיפה פשוט לא יכול להיות קשה יותר. מאמנים מתחלפים בכל שבוע, אף אחד מהם לא בכיר או עתיר ניסיון, הקבוצה נראית מפורקת וממוקמת במקום האחרון בליגה, והשחקנים חסרי מוטיבציה. בתום המשחק ניסה אלישי כדיר להסביר את העונה המסויטת שעוברת על החיפאים העונה. "זה מתחיל ממחויבות. כשאני עומד פה בחולון ואני רואה את הקהל שלהם - זה משהו שצריך לקרות גם אצלנו. כשבנאדם מחויב הוא גם יקפוץ על כל כדור ויירד להגנה בזמן, ולא יתייחס לדף נייר הזה שבסוף המשחק כולם מסתכלים עליו", אמר כדיר ורמז לדף הסטטיסטיקה.

"זה עדיין די מביש להסתכל בטבלה, אפילו אם אין יורדות", הוסיף הפורוורד המוכשר. "מכבי חיפה לא צריכה להיות במקום הזה, הדברים לא נראים טוב וזה כדור שלג, אבל אנחנו באמת רוצים לצאת מהמצב הזה ונעשה הכל כדי לצאת ממנו". לבסוף נשאל כדיר על חילופי המאמנים שהביאו למועדון את מיקי גורקה במקום עמי נאווי, ואמר: "כל השחקנים מאוד כיבדו את עמי, אבל היה לנו מאוד קל להתחבר למיקי. הוא מאמן נהדר ויהיה מאמן גדול. אנחנו לא מתעסקים במה שקורה בהנהלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully