וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: לואיס ואן חאל יסיים את תפקידו בקיץ

אחרי התלבטויות, החליטו הצדדים להיפרד, על אף שההולנדי האריך חוזהו עד 2012. הידינק, היינקס וזאמר מועמדים להחליפו

באיירן מינכן שוברת בזמן האחרון כל שיא שפל אפשרי. הקבוצה הגדולה בגרמניה, שבשורותיה מככבים שחקנים כמו אריאן רובן, פרנק ריברי, תומאס מולר, בסטיאן שווינשטייגר ופיליפ לאהם, ספגה ביום שבת את הפסדה השלישי ברציפות, 3:1 להאנובר, שבא לאחר הפסדי בית מביכים 3:1 לדורטמונד בליגה ו-1:0 לשאלקה בגביע. זו הייתה הפעם הראשונה שמועדון הפאר מבוואריה סופר שלושה הפסדים ברציפות מזה 11 שנה. היום (שני) הודיעה הדאבליסטית הגרמנית, שנמצאת כרגע במקום החמישי עם 42 נקודות בלבד - מרחק 19 נקודות מדורטמונד הראשונה, כי המאמן לואיס ואן חאל ישלם את המחיר על הכישלון המהדהד.

באיירן מינכן הוציאה הודעה רשמית לפיה ואן חאל יסיים את תפקידו בקיץ. על פי החלטה משותפת בין הנהלת הקבוצה למאמן ההולנדי, בפגישה שנערכה במינכן, הוחלט להיפרד בקיץ וזאת על אף שהמאמן חתם רק לפני כמה חודשים על הארכת חוזהו עד 2012. אתמול היה נדמה כי ואן חאל יפוטר באופן מיידי, כשלאחר מכן החליטו ראשי "כוכב הדרום" להעניק להולנדי הזדמנות נוספת והיום סיימו בזיגזוגים והחליטו להוציא הודעה רשמית וסופית.

כזכור, רק בעונה שעברה נחשב ואן חאל לסוג של אליל באליאנץ ארינה כשהוביל את באיירן מינכן לדאבל ולגמר ליגת האלופות, אך עתה מסתיים הרומן. "חוסר ההסכמה לגבי הכיוון האסטרטגי בו צריך לצעוד המועדון", כך הסבירה באיירן את ההודעה. מי שהיה קצת פחות דיפלומטי היה נשיא הכבוד של המועדון, פרנץ בקנבאואר, שאמר: "לואיס ואן חאל עשה כמה טעויות, אבל הוא כבר הראה שהוא מאמן מצוין".

השמות שהוזכרו בימים האחרונים כמועמדים להחליף את ואן חאל בבאיירן הם מאמן באייר לברקוזן, יופ היינקס, מנהל הנבחרות הצעירות, מתיאס זאמר, מאמן נבחרת טורקיה, חוס הידינק, ומרטין יול. גם שמו של רפא בניטז, שפוטר העונה מאינטר, הוזכר כמועמד. אגב, גם שמו של כוכב הערב, מחמט שול, הוזכר כבעל סיכוי לשמש בתפקיד מקצועי כל שהוא בקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully