וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסצ'ראנו: "הפעם מסי מסוגל לכבוש חמישייה מול ארסנל"

חאבייר מסצ'ראנו לא יתפלא אם מסי יתעלה על הרביעייה שכבש אשתקד מול התותחנים. ווילשייר מבטיח: "לא נשחק על תיקו"

חאבייר מסצ'ראנו מזהיר את שחקני ארסנל מלאו מסי. כזכור, גם בשנה שעברה ארסנל נפגשה עם ברצלונה בגביע האלופות, והתותחנים אף הוליכו 0:1 בקאמפ נואו, אבל אז מסי כבש רביעייה מדהימה ובלתי נשכחת והליך את בארסה ל-1:4 גדול. מסצ'ראנו לא יתפלא אם מסי ישחזר את ההצגה, ואולי אף יתעלה עליה.

"כשזה נוגע ללאו מסי, כלום כבר לא מפתיע אותי", אמר מסצ'ראנו על בן ארצו, "אני חושב שהוא יכול לחזור על ההצגה שלו, או אפילו לכבוש שער אחד יותר. אנחנו עוד לא יודעים כמה רחוק הוא יכול ללכת".

מסצ'ראנו פירט ואמר ש"אומנם 0:1 יספיק לברצלונה בשביל להעפיל שלב, אבל הקבוצה הזאת לא מסתפקת במועט. נתייחס למשחק כאילו אנחנו בפיגור גדול יותר. חשוב שנשחק כמו ששיחקנו בלונדון. למרות ההפסד במשחק ההוא, אני חושב ששיחקנו מצוין. נתייחס למשחק הזה כמו לגמר".

ארסנל: "פברגאס כשיר ב-90 אחוז למשחק"

ובינתיים בארסנל חוששים למצבו של ססק פברגאס למשחק החשוב. התותחנים כבר יודעים שהם ייאלצו להסתדר בקאמפ נואו בלי רובין ואן פרסי, תיאו וולקוט ואלכס סונג הפצועים, אבל המאמן ארסן ונגר סבור ש"90 אחוז שססק יהיה כשיר. מאוד חיוני מבחינתנו שהוא ישחק, כי הוא החוליה המקשרת בין ההגנה ליציאה להתקפה, והוא גם מנהיג בקבוצה הזו".

ג'ק ווילשייר אופטימי לקראת המשחק. "אחרי שגברנו עליהם באמירויות, אנחנו יודעים שאפשר לנצח אותם", אומר ווילשייר, "אנחנו גם יודעים שיש לנו סיכוי לזכות בטורניר. הוכחנו את זה כשחזרנו מפיגור מול בארסה במשחק הקודם, ויש לנו ביטחון ללכת עד הסוף. אנחנו לא נוסעים לשם בשביל להוציא תיקו. אנחנו יודעים שיהיה משחק פתוח ושנקבל את ההזדמנויות שלנו. נקווה לכבוש שער, ואז לראות איך המשחק יתפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully