וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: תל אביב-יפו סייברס בדרך לשושלת?

האלופה ניצחה את הפיונירס 16:26, ותפגוש בגמר את מורדי יהודה, שגברו בסיום דרמטי על ביג בלו ירושלים 42:46

מורדי יהודה ותל אביב-יפו סייברס יתמודדו על אליפות המדינה בליגת הפוטבול הישראלית. המורדים, להם זוהי הופעה ראשונה בגמר, ינסו להדיח את האלופים מתל אביב.

בחצי הגמר הרבלס ניצחו את הליונס מירושלים 42:46, ומנעו שחזור של משחק הגמר מהעונה שעברה, לאחר שביצעו קאמבק הירואי. הליונס הובילו ברוב שלבי המשחק ביתרון שצמח ל–18 נקודות ברבע השלישי, אבל הרבלס לא ויתרו והמשיכו להילחם. אלכס סויקא, הקוורטרבק של המורדים, נתן הצגה עם 248 יארדים באוויר, חמש מסירות לטאצ'דאונים וריצה של 52 יארדים לטאצ'דאון משלו, שנתן לרבלס את היתרון הראשון שלהם בכל המשחק 16 שניות לסיום. "ככה זה בספורט", אמר סויקא בסיום במשחק, " המצב נראה עגום ברוב השלבים, אבל לא הורדנו את הראש והלב והנשמה הובילו אותנו בסופו של דבר לניצחון".

המשחק השני היה קצת פחות דרמטי, כשהסייברס ברחו ליתרון של 0:20 במחצית הראשונה, ולמרות הקאמבק של תל אביב פיונירס, החזיקו מעמד ועלו לגמר עם ניצחון 16:26. אריק ספיצר הוביל את האלופים עם טאצ'דאון ראשון ואינטרספשן שהוביל לטאצ'דאון בדיוק לפני המחצית. הפיונירס חזרו מההפקה עם אנרגיות מחודשות וכבשו טאצ'דאון, אך כאמור הסייברס שמרו על קור רוחם, וכעת נותר להם עוד משחק להגן אל התואר משנה שעברה.

"זהו ניצחון מאוד מתוק", סיפר ג'ון שרון, מאמן הסייברס, "הפיונירס ניצחו אותנו במפגש הקודם שלנו. עלינו לגמר בפעם השניה ברציפות ואנחנו רוצים לנצח גם פה, למרות שאנחנו יודעים שהרבלס הם קבוצה מצויינת".

משחק הגמר יתקיים ביום שישי – ה–18.3 באצטדיון קראפט בירושלים. בחמישי הקרוב, התאחדות הפוטבול בישראל תארח את משפחת קראפט ומושל מסצ'וסטס בירושלים. בתפריט משחק של ליגת התיכונים בתאקל, ומיד אחריו המשחק על המקום השלישי של ליגת הפוטבול בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully