וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: יצחקי נבדק בברצלונה, שיקומו מתקדם כמתוכנן

התוצאות הראו כי החלמתו של חלוץ מכבי ת”א נמשכת כצפוי. רנגלוב לתקשורת בבולגריה: ”לא מתחרט שחתמתי בישראל”

חלוצה של מכבי תל אביב ברק יצחקי, שמחלים מקרע ברצועה הצולבת בברכו, עבר בדיקה תקופתית אצל דוקטור רמון קוגאט, הרופא שניתח את ברכו בברצלונה, ועל פי תוצאות הבדיקה שהתקבלו נראה כי הליך השיקום וההחלמה מתקדמים על פי המתוכנן, וללא בעיות יוצאות דופן בשלב זה.

כזכור נפצע יצחקי כבר במחזור הראשון של העונה, במשחק נגד מכבי חיפה בסוף חודש אוגוסט, ומאז עדיין לא חזר למגרשים. לאחרונה הגביר החלוץ את קצב האימונים, ולפרקים הוא אף עורך אימונים ותרגולים עם יתר חבריו לקבוצה. במכבי הביעו תקווה השבוע שיצחקי ישוב בקרוב לאימונים מלאים עם הקבוצה, כאשר בתסריט האופטימי מקווים כי הוא ישוב לשחק עוד העונה, אולי בתחילת משחקי הפלייאוף העליון.

בתוך כך, יצחקי קיבל אישור מהקבוצה למספר ימי חופשה פרטית בברצלונה והוא צפוי לחזור השבוע ארצה ולהמשיך את הליך השיקום שלו עם הצוות הרפואי בקרית שלום ושוב ולהתאמן עם הקבוצה.

שחקני הקבוצה קיבלו יום חופשי מאימונים ומחר יחלו למעשה בהכנות לקראת משחק החוץ נגד הפועל קרית שמונה. על פי המתוכנן צפויה הקבוצה לצאת כבר ביום שישי לבית מלון בצפון ולשהות בו עד סמוך לשעת המשחק, בכדי לחסוך את הנסיעה הארוכה בשבת.

חלוצה של מכבי תל אביב דימיטאר רנגלוב מרגיש טוב בישראל. הבולגרי מסיים את חוזהו בקבוצה בסוף העונה, ואם לשפוט לפי דבריו לתקשורת הבולגרית, הרי שהוא ישמח להמשיך לשחק בליגת על. "התלבטתי הרבה אם לקבל את הצעתה של מכבי תל אביב כשהייתי בגרמניה, אבל הופתעתי לטובה ממה שראיתי, אני לא מתחרט שבאתי לישראל", אמר רנגלוב.

בתקשורת הבולגרית הזכירו שרנגלוב כבש שער לזכות מכבי תל אביב בדרבי התל אביבי (1:1) ששוחק בפברואר, והשחקן דיבר על כושרו הנוכחי. "הייתי קצת חולה לאחרונה", אמר, "הצטננתי, אבל אני בסדר. הכל פה נפלא, הים, האוכל, הבניינים יפים, הכל רגוע, אנשים חמים ונחמדים, מדברים אליך כאילו אתה חבר שלהם".

כזכור, החלוץ הגיע בהשאלה מדורטמונד לעונה אחת, כאשר מכבי מחזיקה באופציית רכישה בתום העונה. סעיף הרכישה, העומד על סכום של כ-950 אלף יורו, כבר גרם לראשי המועדון להחליט שלא לרכוש את כרטיסו של הבולגרי. רנגלוב הובא כזכור כמחליף לברק יצחקי שנפצע בתחילת העונה, כאשר מראש התכנון היה להשאילו לעונה ולא לממש את אופציית הרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully