וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלטון קול: "ווסטהאם מכוונת לחלק העליון של הטבלה"

ווסטהאם באופוריה אחרי רצף הניצחונות, קול מביט מעלה: "השנה ליגה מוזרה". גרנט מגיב לפוליס: "לעולם לא אגנוב שחקנים"

ווסטהאם באופוריה. אחרי הניצחון הגדול על סטוק בשבת (0:3), שהגיע אחרי ניצחון מרשים על ליברפול (1:3), הפטישים עלו מעל לקו האדום ופניהם מועדות מעלה. מאז שדווח על כך שהמאמן אברהם גרנט יפוטר ויחלף במרטין אוניל, ווסטהאם רשמה תשעה ניצחונות ב-16 משחקים רשמיים. אומנם עד תום העונה מצפה לפטישים רצף משחקים מאתגר מאוד, אולי הקשה ביותר מבין קבוצות התחתית (לווסטהאם מצפים משחקים מול טוטנהאם, יונייטד, צ'לסי וסיטי), אבל קרלטון קול כבר חושב על החלק העליון של הטבלה.

"כולנו יודעים מה אנחנו מסוגלים, כולנו מנוסים ומקצוענים", אומר החלוץ, "לפעמים המנג'ר לא צריך להגיד כלום, אנחנו מבינים לבד. אחרי משחקים שאנחנו מפסידים, אנחנו יושבים בחדר ההלבשה ולא אומרים כלום, אנחנו יודעים לבד מה לעשות.

"חלק מהתצוגות שלנו העונה היו בלתי נסבלות, אבל נשארנו מגובשים, הראינו מחויבות והתעלמנו מהבעיות", המשיך קול, "עכשיו זה הזמן לעבוד קשה, להסתכל על הצד החיובי ולצאת מהבלגן שהיינו בו. אנחנו עדיין בדרך שבה רצינו להיות, שזה לחלק העליון של הטבלה, כי השנה הפרמיירליג מאוד מוזרה".

בימים האחרונים מנג'ר סטוק טוני פוליס טען שווסטהאם עשתה סיכון כשצירפה את דמבה בה מהופנהיים, מאחר שהשחקן סובל מפציעה ולכן סטוק ויתרה עליו. גרנט דחה את הטענות של פוליס ואמר: "אף אחד פה לא שמע על בה לפני שרצינו אותו. ברגע שהשם שלו עלה, פתאום כולם התעניינו בו. זה רק הוגן שהוא הגיע אלינו בסופו של דבר, אני לעולם לא מנסה לגנוב שחקנים מקבוצות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully