וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "לא חושב ששלחנו מסר גדול"

כוכב הלייקרס לא התרגש מהניצחון בסן אנטוניו, גאסול: "צריכים להיות בשיאנו בהמשך, לא עכשיו". לברון: "אכזבתי את החברים"

חשבנו שנקבל קרב אדיר, מותן דרמטי שיצבע את משחקי הליגה הרגילה בצבעים של פלייאוף, אבל לוס אנג'לס לייקרס חשבה אחרת. האלופה הגיעה לסן אנטוניו והשפילה את הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה בביתה 83:99. גם קובי בריאנט, שסיים עם 26 נקודות, הסכים שזה היה כנראה המשחק הכי טוב של הלייקרס העונה.

"אני לא חושב ששלחנו מסר גדול", אמר הממבה, שהוליך את חבריו לניצחון שביעי רצוף, ונראים בתקופה האחרונה מצוין. "למה שאני אתרגש מזה", אמר, "אני יודע שאנחנו מסוגלים לתת משחקים כאלה וגם סן אנטוניו יודעת שאנחנו יכולים לתת משחקים כאלה, זה בקלות היה יכול ללכת לכיוון אחר". גם פאו גאסול, שקלע 21, לא יצא מגדרו בסיום. "אנחנו צריכים להיות בשיאנו בהמשך, לא עכשיו", אמר הספרדי. אגב, לבריאנט חסרות 13 נקודות כדי לעבור את מוזס מלון המיתולוגי ולהעפיל למקום השישי ברשימת קלעי ה-NBA הגדולים בכל הזמנים.

הלייקרס קטעו את רצף 22 הניצחונות הביתיים של הספרס (שיא מועדון), וסן אנטוניו כבר שכחה את הניצחון המרשים על מיאמי. "הם היכו בנו מההתחלה, ועד שהבנו את זה כבר הגיע הסיבוב ה-9", המשיל זאת גארד הספרס גארי ניל לקרב אגרוף בו קבוצתו ספגה נוקאאוט.

"אף אחד לא ציפה שנפגר ב-20 הפרש אחרי הרבע הראשון", אמר מאנו ג'ינובילי, "אבל המשחק דיבר בעד עצמו, הם קלעו כל זריקה ואנחנו לא הצלחנו לשים ליי אפ, שלשות או זריקות עונשין. כלום".

לברון: "מאשים את עצמי בהפסד לשיקגו"

איזו דרמה אדירה קיבלנו במיאמי, שם ההיט רשמו הפסד רביעי רצוף כשהפסידו לשיקגו 87:86. שתי הקבוצות המלהיבות לחמו זו בזו עדיין לבאזר. לאול דנג העלה את שיקגו ליתרון אחרי שדייק מקו העונשין, והכדור האחרון הלך ללברון ג'יימס, שהחטיא, וגם ניסיון הזריקה של דווין וויד בשנייה האחרונה כשל.

"מיאמי היט היא מה שכולם רצו, קבוצה שמפסידה משחקים", אמר וויד והוסיף בציניות, "העולם טוב יותר עכשיו כי ההיט הפסידו". לברון ג'יימס היה מתוסכל מאוד בסיום, ואין זו הפעם הראשונה העונה שמיאמי כושלת במאני טיים. "אמרתי לחברים שלי שאני לא מתכוון להפסיד עוד משחק צמוד", אמר קינג ג'יימס בסיום, "אני מאשים את עצמי, אמרתי לחברים שאני ממשיך לאכזב אותם ואני לא מתכוון להמשיך ככה". אגב, הפעם אחרונה שג'יימס חווה ארבעה הפסדי ליגה רצופים הייתה בין פברואר למרץ 2006 כששיחק בקליבלנד.

מאמן שיקגו טום תיבודו היה מרוצה מאוד מהאופי שהוכיחו שחקניו. "יש לנו שחקנים שיודעים לסגור", אמר, והתכוון בעיקר לדרק רוז, שנתן משחק ענק ו-27 נקודות. ורוז? הוא נשאר עם הרגליים על הקרקע. "אנחנו מנסים לנצח בכל משחק, לשחק חזק ולהיות אגרסיביים בשני צדי המגרש", פלט הגארד קלישאה והתפנה לאתגר הבא, מפגש עם ניו אורלינס הורנטס.

CP3 ישרוד את זה

ניו אורלינס אמנם ניצחה הלילה (בין ראשון לשני) את קליבלנד, אבל לאנשי המועדון היה קשה לשמוח בסיום המשחק עקב פציעתו של כריס פול. הגארד המצוין של הצרעות נחבל בראשו ברבע השלישי והוצא החוצה על ידי הצוות הרפואי של קבוצתו. לאחר בדיקה התגלה כי הוא סובל מעזוע מוח, והוא צפוי להחמיץ את משחקה של הקבוצה נגד שיקגו בלילה שבין שני לשלישי.

"כריס בסדר", צייץ אחיו של פול, סי.ג'יי, בטוויטר, "הוא רצה לחזור לשחק, אבל לא הירשו לו עד שראו שהוא בסדר". מאמן הקבוצה מונטי וויליאמס סיפר שפול היה במצב רוח טוב לאחר הפציעה. "דיברתי עם אנשים שהיו איתו בחדר ההלבשה, הוא הרגיש טוב וסיפר בדיחות. הוא היה מצוברח בגלל שלקח קצת זמן עד שהתקבלו תוצאות בדיקת ה-CT. הוא לא רצה ללכת לבית החולים, נראה מה יגידו הרופאים לגבי ההמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully