וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "הסגנון האינדיבידואליסטי של ריאל שוחק אותם"

קשר ברצלונה צ'אבי מסכים עם הביקורת של קרויף על היריבה ממדריד: "אנחנו משחקים קבוצתי". ולדאנו: "אוזיל יהפוך לסמל"

ניצחון חוץ 1:3 על ראסינג סנטאנדר החזיר אמש (ראשון) את ריאל מדריד לטווח של שבע נקודות מפסגת הליגה הספרדית שם ברצלונה ממשיכה לשכון בנינוחות, אבל גם אם הבלאנקוס מתקשים לראות את עצמם חוזרים למאבק אמיתי על הכתר, יש להם לא מעט סיבות להיות אופטימיים. אחת מהן היא כושרו לאחרונה של קארים בנזמה.

החלוץ הצרפתי כבש אתמול צמד והצליח להשכיח אפילו את העובדה שכריסטיאנו רונאלדו הפצוע של משחק. אחרי 18 חודשים לא קלים בבירת ספרד נדמה שהוא והקבוצה מתחילים להתרגל אחד לשני ואחרי המשחק אמש הוא אמר בקצרה: "אני מרגיש יותר טוב מאשר הרגשתי לפני כן. אני שחקן שונה. מוריניו עבד איתי הרבה על הצד המנטלי ועכשיו אני מרגיש טוב מאוד".

המנהל המקצועי, חורחה ולדאנו, הפליג במחמאות לצרפתי בן ה-23: "הוא שחקן מצוין, בחור צעיר שעדיין מתבגר. הוא לא נמצא כאן הרבה זמן והוא הגיע לפה אחרי שהוא עזב את מולדתו בפעם הראשונה. לא כולם מתאקלמים במקום חדש באותה מהירות. ידענו שהוא שחקן גדול ומיום ליום הוא מראה יותר נחישות".

מאז ששנת 2011 נפתחה בנזמה הספיק לכבוש שערי ניצחון על סביליה בגביע ומאיורקה בליגה וכן את שער החוץ היקר בליון, שם סיימה ריאל ב-1:1 במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. אתמול הוא פתח לצדו של עמנואל אדבאיור (שבעצמו הבקיע) וכבש צמד שני ברציפות, ומוריניו אמר: "זו לא הפעם הראשונה בה אני פותח עם מערך כזה. כשאתה משחק עם שני חלוצים יש לך אפשרויות שונות. יש לנו הרבה שחקנים בעלי תכונות מגוונות וזה מאפשר לי לשנות שיטות, אבל כשרונאלדו יחזור כנראה שנחזור למערך הרגיל".

במנהל ולדאנו המשיך והחמיא גם למסוט אוזיל הנפלא: "הוא מסוג השחקנים שאפילו היריבים נהנים לראות. אני משוכנע שהוא הולך להפוך לסמל בריאל מדריד. הוא יקבע את הסטנדרט של הקבוצה בעשור הקרוב. אנחנו אוהבים שחקנים כאלו".

בינתיים מי שנשאר מחוץ להרכב הוא קאקה. על פי "מארקה", מוריניו סיכם עם השחקן שהוא לא יחזור להרכב עד שהוא לא ירגיש סופית שהוא כשיר גם מבחינה גופנית וגם מבחינה מנטלית.

ברצלונה עוקצת: "ריאל משחקת סוליסטי"

בינתיים בברצלונה ממשיכים לשלוח עקיצות ליריבה ממדריד. אחרי שיוהאן קרויף טען שהסגנון האינדיבידואלי של שחקני ריאל מדריד פוגע בהם מבחינה פיזית מאחר שהוא גורם להם לרוץ הרבה יותר, גם צ'אבי תומך בטענה הזאת.

"קרויף צודק", אומר צ'אבי, "די מריה הוא שחקן אינדיבידואל. אוזיל, אינדיבידואל. כריסטיאנו, אינדיבידואל. הקריירות שלהם מבוססות על ריצות מהירות ל-30 או 40 מטר. זה רק טבעי שאחר כך הם יהיו עייפים. בברצלונה השחקן היחיד שהוא אינדיבידואל הוא מסי. אנחנו משתמשים יותר במהלכים קבוצתיים. זה טבעי שהם יותר מותשים".

כמו כן, בברצלונה מעריכים את ההקרבה של מאמנם פפ גווארדיולה, שעמד על הקווים מול סראגוסה למרות הבעיות הרפואיות שלו. "רק לראות אותו שם גורם לנו ביטחון", אומר השוער ואלדס, "הוא מאוד חשוב לנו. תמיד אמרתי שבלעדיו אנחנו שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully