וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק של הגנות

ההגנה הכי טובה בליגה היא זו של צ'לסי, ואילו ההגנה הרעה ביותר היא של בלקפול. אז מה קורה ששתי הקבוצות הללו נפגשות?

משחקים 76-77: בלקפול – צ'לסי

מצב הקבוצות:

למרות פתיחת העונה הטובה שלה, בלקפול נמצאת כעת בסכנה וקרובה מאוד לקו האדום בפרמיירליג. העולה החדשה מדורגת במקום ה-15 ורחוקה שתי נקודות בלבד מבירמינגהאם, שנמצאת באיזור שממנו נפרדים מהליגה. במשחקיה, בלקפול ניצחה בתשעה משחקים (מתוך 28 מחזורים), כבשה לא פחות מ-42 שערים (אפילו יותר מליברפול השישית ויתר קבוצות הצמרת), אבל ההגנה החלשה שלה היא ההגנה הרעה ביותר בליגה (55 שערי חובה).

צ'לסי מדורגת רביעית וכדי לחזור ולהתמודד על האליפות היא חייבת לסיים את המשחק הזה עם ניצחון. אם הבלוז ינצחו, הם יישארו אמנם במקום הרביעי, אך העובדה שיהיה להם עוד משחק חסר יכולה לעזור להם לקזז את הפער ממנצ'סטר יונייטד. בכל מקרה, צ'לסי הפסידה כבר בשבעה משחקים העונה, ולמרות שהיא כבשה רק 48 שערים, יש לה את ההגנה המצטיינת בליגה, שספגה 23 שערים בלבד.

מומנטום:

בלקפול מגיעה למשחק אחרי התבוסה 4:0 לוולבס, כשלפני כן היא ניצחה 1:3 את טוטנהאם, סיימה ב-1:1 נגד אסטון וילה, הפסידה 5:3 לאברטון, והפסידה 3:1 לווסטהאם. צ'לסי ניצחה במשחקה האחרון את מנצ'סטר יונייטד 1:2, גברה 0:2 על פ.צ. קופנהאגן בליגת האלופות, הפסידה לאברטון במסגרת הגביע האנגלי בפנדלים, סיימה ב-0:0 נגד פולהאם בליגה ונוצחה 1:0 על ידי ליברפול.

בית/חוץ:

בלקפול השיגה ארבעה ניצחונות העונה בבית ב-13 משחקים, כאשר במשחקיה שם היא כבשה 22 שערים וספגה 24. צ'לסי ממש לא מרשימה בחוץ ואספה רק חמישה ניצחונות מחוץ לסטמפורד ברידג', כאשר בחמישה נוספים היא הפסידה ובארבעה היא סיימה בתיקו. במשחקי החוץ היא כבשה 22 שערים וספגה 14.

ההמלצות:

76: בלקפול – צ'לסי 2 (1.25)

77: אנדר/אובר שערים (2-3) איקס (1.95)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully