וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הרצליה כבר שלישית

קבוצתו של סיני גברה 0:1 על מכבי ב"ש ונצמדה לצמרת. רעננה המשיכה לשקוע עם הפסד 1:0 בנצרת עילית. לוד -הכח 0:0

המחזור ה-25 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים. מכבי הרצליה חזרה לנצח עם 0:1 קטן על מכבי באר שבע וזינקה מהמקום השישי למקום השלישי. הפועל רעננה מצידה המשיכה בכושרה הרע עם הפסד 1:0 בנצרת עילית, הכח עמידר רמת גן סיימה בתיקו 0:0 עם בני לוד.

מכבי הרצליה - מכבי באר שבע 0:1

אחרי ההפסד הביתי המפתיע להפועל נצרת עילית וההדחה מהגביע על ידי מ.ס אשדוד, חזרה קבוצתו של משה סיני למסלול הניצחונות. גם הפעם לא הציגה הרצליה יכולת מרשימה, אבל פנדל מוצלח של אלן מסודי בדקה ה-51 השאיר את שלוש הנקודות אצלה, כשמנגד האורחים מבירת הנגב התנחמו בהפסד מינימלי אחרי התבוסות 3:0 להפועל הרצליה ו-4:0 לנצרת עילית, ונותרו במקום ה-11.

הכח עמידר רמת גן - בני לוד 0:0

הכח האריכה את רצף המשחקים הבלתי נתפס שלה ללא ניצחון ל-18, אבל צברה נקודה חשובה במאבקי התחתית. קבוצתו של רונן ויינשטיין שהפסידה בשבוע שעבר לאחי נצרת, הסתפקה בתיקו המאופס והצליחה לעצור את האורחת מלוד שהגיעה במגמת שיפור וקיוותה להמשיך להתקרב לחלק העליון של הטבלה.

הפועל נצרת עילית - הפועל רעננה 0:1

רעננה התעודדה מעלייה לרבע גמר גביע המדינה, אבל בליגה הקבוצה של אייל לחמן כבר סופרת משחק חמישי ללא ניצחון. הפעם נצרת עילית המתאוששת הייתה זו שהכניעה אותה ורשמה ניצחון שני ברציפות, הודות לשער בודד של אמוס קולי בדקה ה-53 שהעלה אותה למקום ה-13, שתי נקודות מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully