וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי חיפה: "בושה שהקהל נטפל לילד בן 20"

מוחמד גדיר ספג קריאות בוז ב-2:3 על הפועל ר"ג. אלישע לוי: "תמיד מנצחים בשיניים". קולמה התבקש, אך סירב להתחמם

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכה: טל רזניק

מכבי חיפה שוב לא הרשימה, שוב איכזבה, אבל שוב ניצחה. הירוקים רשמו הערב (ראשון) 2:3 מול הפועל רמת גן האחרונה ועלו באופן זמני למקום הראשון בליגת העל עם 57 נקודות, לעומת 55 של הפועל תל אביב, שתשחק מחר מול בית"ר ירושלים. אלא שאת הקהל הירוק, ובעיקר את זה שיושב ביציע ג', הניצחון והמיקום בטבלה ממש לא הרגיעו. האוהדים המקומיים ליוו את הקבוצה בקריאות בוז לאורך רוב שלבי המשחק, כולל קללות לעבר אלישע לוי וקריאות בשמו של ראובן עטר.

הירוקים יהיו חייבים להיראות הרבה יותר טוב כדי לזכות באליפות או בגביע. יכולת כזו עלולה לא להספיק אפילו בדרבי החיפאי בשבוע הבא. אם כל זה לא מספיק, אז לקראת הסיום עידן ורד התלונן שוב על כאבים בכתף, אותה פרק בעבר וממנה סבל כל כך גם העונה.

חמד: "לא נפסיק להאמין"

במכבי חיפה יצאו הערב נגד חלק מהאוהדים, ששרקו בוז לשחקנים וקיללו גם את אלישע לוי ובמיוחד את מוחמד גדיר אחרי שתי החמצות שלו. "בושה שהקהל נטפל לילד בן 20", אמר גורם במועדון, "במקום לו לתת לו ביטחון, הם גורמים לקבוצה להיראות רע ולא דוחפים את השחקנים. מדובר רק בקומץ, אבל הקומץ האלה הם לא אוהדים אמיתיים". גדיר המתוסכל אמר לחבריו: "כבשתי בשני המחזורים האחרונים, וקורה שמחמיצים. מה הם רוצים ממני?".

בנוגע לקריאות למינויו של ראובן עטר למאמן, אמרו בחיפה כי רק באפריל ידונו במעמדו של אלישע לוי לקראת העונה הבאה. אוהדים אף צעקו לעברו של יעקב שחר בתא הכבוד ושאלו אותו: "למה לא השקעת במועד ההעברות, תראה איך הקבוצה נראית", אבל הוא, כהרגלו, לא הגיב.

אייל גולסה וליאור רפאלוב יפגשו מחר בבוקר את מאמן הנבחרת לואיס פרננדז וישוחחו עמו על מצבם הרפואי לקראת צמד המשחקים בסוף החודש מול גאורגיה ולטביה. ורד התלונן על כאבים בכתף, ורפאלוב על כאבים במפשעה. השניים הוחלפו כדי לא לסכנם.

אגב, במהלך המחצית השניה התבקש ג'ון קולמה לעלות לחימום, אך הוא ככל הנראה סירב. המאמן אלישע לוי שחש כי הקשר אינו שבע רצון ממעמדו עשוי לזמנו לשיחה.

אלישע לוי אמר בסיום: "זו לא פעם ראשונה, אנחנו תמיד מנצחים בשיניים. משחקים מהסוג הזה מאוד קשים מנטאלית. כאשר אתה נותן גול אתה צריך לדעת לגמור את המשחק במשחקים כאלה. תמיד יש את החשש לקבל גול בשניה האחרונה כמו שקרה למכבי תל אביב. אז ניקח את הניצחון ונלך הלאה. הפועל תל אביב קבוצה מצוינת, מכבי חיפה בזכות עצמה טובה וחזקה ואני לא חושב שצריך לעשות השוואות. לנו חשוב לנצח את כל המשחקים מהסוג הזה כדי להישאר בתמונת האליפות וזה מה שעשינו".

"אנחנו מסתכלים על הטבלה ואומרים לשחקנים 'תראו איפה אנחנו נמצאים'. אולי יש לנו כמה שחקנים צעירים, אבל זו קבוצה טובה שיודעת להתמודד ועושה את זה הכי טוב. בכדורגל אפשר וקורה שמפסידים לקבוצה כמו הפועל תל אביב, אני לא חושב שבמשחק ההוא ההבדל היה שלושה שערים. צריך להגיע לסוף ולנסות לשנות דברים".

על הפציעה של קטן אמר לוי: "יניב שחקן חשוב במערך שלנו ואפשר היה לראות את זה היום. עכשיו יצטרכו שחקנים אחרים לבוא ולמלא את השורות, שחקנים פצועים חוזרים לכושר ויחזרו לשחק" על העובדה שולדימיר דבאלישווילי נתפס כשהוא נוהג לכאורה תחת שיכרות: "הוצאנו הודעה מסודרת, נטפל בזה במסגרת המועדון והעניין צריך להיבדק".

תומר חמד, שכבש את השער השני, אמר: "ציפינו שיהיה משחק קשה. ידענו שהם ילחמו ולא נוכל לתת תצוגה. ברור שרצינו לשחק יותר טוב, אבל איך שהמשחק הזה התפתח, אנחנו לוקחים את הנקודות וממשיכים הלאה.

"יכול להיות שהמשחק נגד הפועל תל אביב השפיע על הביטחון והיה לנו חשוב להביא את הניצחון. עכשיו צריך לשחק יותר טוב, בשבוע הזה יש דרבי ואנחנו מודעים לחשיבות, חובה עלינו להיות מוכנים. אנחנו לא מפסיקים להאמין ויודעים שהפלייאוף קובע. יש קיזוז ומי שתביא בפלייאוף הכי הרבה נקודות תיקח אליפות. אנחנו בטוחים שאנחנו יכולים לעשות את זה".

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
קיללו את אלישע לוי וליוו את שחקני חיפה בקריאות בוז. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

הוכנבוים: "אני מאמין גדול"

מאמן רמת גן, ירון הוכנבוים, נשמע מאוכזב אך מלא אמונה למרות ההפסד: "אמרו לפני המשחק שנתגונן ונצופף וראו שלחצנו על כל המגרש. שיחקנו התקפי והבקענו שני שערים, לצערי זה לא הספיק אפילו לנקודה. אני מאמין גדול וחושב שבשני המשחקים האחרונים רואים שיפור. שחקנים התחילו לקלוט את המסרים שאני מעביר, אני חושב שהיום לא היינו רחוקים מתיקו"

על הוויכוחים שלו עם השופט אמר המאמן: "היתה תקרית שאייל משומר ירק על שחקן שלי ואני מצפה מהשופט הרביעי שראה את זה שיקרא לשופט וידווח לו. יכול להיות שבמקרה כזה מכבי חיפה הלחוצים היו הולכים אחורה ואנחנו קדימה. השופט הרביעי היה צריך לקחת אחריות, ראית – שרקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully