וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה את ראסינג סנטאנדר 1:3

הבלאנקוס הסתדרו ללא רונאלדו, כאשר בנזמה הפציץ צמד ואדבאיור הוסיף אחד נוסף. בילבאו גברה על סביליה 0:2

יממה אחרי ניצחונה של ברצלונה 0:1 על סראגוסה, דאגה ריאל מדריד לעשות את שלה הערב (ראשון) כאשר ניצה את ראסינג סנטאנדר 1:3 וצימקה את הפער הפסגה בחזרה לשבע נקודות. מי שדאג לגבי היכולת של הבלאנקוס להסתדר ללא כריסטיאנו רונאלדו קיבל הערב זריקת הרגעה, כאשר ההתקפה הלבנה נראתה טוב מאוד באל סרדינרו. במשחק מעניין נוסף גברה אתלטיק בילבאו 0:2 על סביליה, בעוד המחזור כולו יושלם מחר בערב, כשדפורטיבו לה קורוניה תארח את ריאל סוסיאדד.

ראסינג סנטאנדר - ריאל מדריד 3:1

כמה דברים עברה ריאל מדריד בשבוע האחרון: היא הדהימה עם 0:7 ענק על מלאגה, איבדה את כריסטיאנו רונאלדו הפצוע לשבוע וחצי-שבועיים, וראתה את מאמנה, ז'וזה מוריניו, שורד, לכאורה, נסיון דקירה. הערב הגיעו הבלאנקוס לאל סרדינרו של ראסינג סנטאנדר, שלא הפסידה בליגה כבר שישה משחקים ברציפות, והוכיחה שהיא מסוגלת לשים את הכל מאחוריה ולדבר אך ורק על הדשא.

עמנואל אדבאיור, שמתחיל להתחמם משבוע לשבוע, העלה את הבלאנקוס ליתרון בדקה ה-24 כשסיים מבצע קבוצתי יוצא מהכלל. קארים בנזמה, שיודע דבר או שניים על להיכנס לכושר מצוין, הכפיל ל-0:2 בדקה ה-27 אחרי בישול נאה של מסוט אוזיל. בדקה ה-52 קיבלה ראסינג צ'אנס גדול לחזור למשחק מהנקודה הלבנה, לאחר שג'ובאני דוס סנטוס הוכשל ברחבה, אך פבלו פניליוס שלח פנדל נוראי אל ידיו של איקר קסיאס.

השער של המארחת בכל זאת הגיע בדקה ה-70, מרגליו של קנדי בקריסיוגלו, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לבנזמה הנהדר, שקבע 1:3 בדקה ה-75 אחרי כדור עומק של אנחל די מריה. אדבאיור עוד הספיק להחמיץ גם פנדל משלו בדקה ה-85, אבל מה זה משנה. יופי של ניצחון לריאל.

אתלטיק בילבאו - סביליה 0:2

בלמה הארגנטינאי של סביליה פדריקו פאציו היה זה שנתן למארחים הבאסקים מתנה וכבש שער עצמי בדקה ה-66 כדי להעלות אותם ליתרון. שחקני ההגנה של סביליה המשיכו לעשות טעויות קריטיות ושלוש דקות לסיום ג'וליאן אסקודה הכשיל את אוסקר דה מרקוס ובילבאו זכתה בפנדל, אותו בעט לרשת אנדוני איראולה. בילבאו חגגה ניצחון שני ברציפות שהעלה אותם אל המקום החמישי, ממנו מגיעים לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

תוצאות נוספות:

לבנטה - אספניול 0:1
ללבנטה: פליפה קייסדו (27)

ספורטינג חיחון - חטאפה 0:2
לחיחון: מיגל דה לאס קוובאס (31), אנדרה קסטרו (40)

מלאגה - אוסאסונה 1:0
לאוסאסונה: סרחיו (92)

הרקולס - אלמריה 2:1
לאלמריה: סופיאנה פגולי (69), מודסטה אמבמי (73), להרקולס: אברהם פז קרוז (49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully