וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ניצחה 1:2 את מארסיי בדקה ה-90

שער דרמטי של פייר אלן פרו סידר לקבוצה של רודי גארסיה ניצחון וחזרה למקום הראשון. ליון הביסה 0:5 את ארל אביניון

המחזור ה-26 בליגה הצרפתית הושלם הערב במשחק הצמרת בין השלישית מארסיי לשניה ליל, שהצליחה לנצח 1:2 בזכות שער של פייר אלן פרו בדקה ה-90, שהחזיר אותה למקום הראשון בליגה. עוד לפניו התקיימו שני משחקים, ומי שעלתה זמנית למקום השלישי היא ליון, שהביסה את האחרונה ארל-אביניון 0:5. בורדו ניצחה בחוץ את ברסט 1:3 וטיפסה למקום השביעי.

מארסיי - ליל 2:1

האורחת, שהצליחה להוליך את הליגה הצרפתית המטורפת לאורך שלבים לא מבוטלים של העונה, הייתה קרובה לסגור הערב משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, הפעם במשחק המרכזי של המחזור מול האלופה. אלא שאחרי שהפסידה 1:0 למונפלייה וסיימה ב-1:1 ביתי מול ליון, הצליחה ליל לנצח הערב 1:2 מרשים במיוחד בחוץ את האלופה מארסיי בזכות שער ניצחון דרמטי של פייר אלן פרו בדקה ה-90. הקבוצה של רודי גארסיה חזרה לפסגה עם 49 נקודות והפרש שערים עדיף על זה של ראן, שצמודה אליה. הקבוצה של דידייה דשאן רביעית עם 45 נקודות.

ליל עלתה ליתרון בדקה ה-10 לאחר שאדן הזארד קיבל מסירה מפלורן בלמון ושיחרר בעיטה מדהימה מ-28 מטר לחיבורים של סטיב מנדאנדה בדרך ל-0:1. שער ענק של הבלגי הצעיר. האלופה הצליחה לאזן ל-1:1 בדקה ה-60 משער של לוק רמי בבעיטה מצוינת ממרכז הרחבה. שום דבר לא בישר על שער הניצחון הדרמטי, אבל הוא הגיע גם הגיע ועוד בדקה ה-90 כשאמרסון הגביה כדור למרכז הרחבה, שם המתין פייר אלאן פרו, שהמשיך מהאוויר פנימה את ה-1:2. אלה בדיוק השערים שמהם עשויות אליפויות.

ליון - ארל אביניון 0:5

אחרי התיקו 1:1 בליל, מכונת השערים ליון חזרה לעצמה וכבשה לפחות רביעייה בפעם השלישית בארבעת המשחקים האחרונים שלה, הפעם מול נועלת הטבלה. ליסנדרו לופז פתח את החגיגה עם שער בדקה ה-14 ולאחר מכן השלים שלושער בדקות 52 ו-55. מיראלם פיאניץ' כבש את השני לליון בדקה ה-17 ומישל באסטוס חתם עם השער החמישי בדקה ה-90.

ברסט - בורדו 3:1

בורדו ממשיכה להתאושש מהחמישייה שחטפה מלוריין לפני שבועיים ורשמה ניצחון שני ברציפות שהעלה אותה אל המקום השביעי. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, וונדל העלה את בורדו ליתרון בדקה ה-49 וירוסלאב פלאסיל הכפיל בדקה ה-66. בראהים פראג' צימק עבור המקומיים בדקה ה-88, אלא ששייק דיאבטה קינח עם השלישי של בורדו בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully