וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון הביסה את מכבי חיפה 67:88

חסין, נאווי, גורקה, מה זה משנה? מכבי חיפה המשיכה להתבזות גם עם מאמן חדש על הקווים וחטפה תבוסה מהקבוצה של פרנקו

לא מעט מאמנים עברו במכבי חיפה בשנה האחרונה. החל משחרורו של אבי אשכנזי, פיטוריו של אלעד חסין ועד קיצור השירות שקיבל עמי נאווי בשבוע שעבר. לפני מספר שבועות הסתובבו לא מעט שמועות על כך שאותה חיפה פנתה אל מאמן הפועל חולון, דני פרנקו במטרה שזה ינהיג את הירוקים השבורים עד תום העונה. העסקה לא יצאה לפועל לבסוף, והערב (שני) המשיכה חולון בדהירה שלה בשבועות האחרונים כשדרסה את הירוקים האומללים, 67:88, והשיגה את הניצחון החמישי שלה בשישה משחקים. כל שנותר לאוהדי חיפה שהגיעו לאולם הפחים הוא להביט במאמן הצעיר שעושה בחולון בדיוק את מה שהם צריכים אצלם במועדון: לוקח חבורה של שחקנים ומחבר אותם לקבוצה מלוכדת ומלאת רוח לחימה.

בדומה למשחקים האחרונים שלה, חיפה פתחה בצורה נוראית את המשחק, וראתה את חולון עולה ליתרון 2:10 מהיר. כדיר וקולינגסוורת' עוד הצליחו לקרב אותה, אבל חולון ביצעה את הבריחה שלה ברבע השני, ואל המחצית ירדה ביתרון 13. חיפה ניסתה נואשות לחזור, אבל רוט, אריאלי ובן דוד לא נתנו לה להתקרב, והטיסו את המארחים ליתרון 20, עמוק ברבע השלישי. כיאה לקבוצה נטולת מאמן מזה מחזורים רבים, השחקנים בירוק נראו כבויים ולא הצליחו אפילו להילחם על כבודם, בעוד החבורה הישראלית של חולון המשיכה לדרוס, וכבר עלתה ליתרון 33, לפני שהורידה מעט את הרגל מהגז לפני הסיום. חיפה נותרת תקועה חזק מאוד במקום האחרון, והיא בדרכה הבטוחה לדרבי בעונה הבאה עם הפועל טבעון בליגה הלאומית.

מהלך המשחק

חולון פתחה טוב והלכה אל הצבע, פאוול ומלצר עשו את העבודה, רוט ובן דודו ניצלו את ההחטאות והאיבודים של הירוקים בדרך למתפרצות קלות, והעלו את המארחים ליתרון 2:10 מהיר. כדיר העיר מעט את חבריו ויחד עם סיוע ממרקו קילינגסוורת' הוביל את החיפאים לשיוויון 14:14. בן דוד המשיך להיות האיש של פרנקו באותן דקות, ועם סל ועבירה הוריד את חולון ביתרון 18:24 בסיום הרבע הראשון. לואו ובן שימול ניסו לשמור את המשחק צמוד, אבל חיפה נראתה מבולבלת בהתקפה, חולון פתחה בריצה נהדרת ויחד עם מלצר וכהן הטיסו את קבוצתם ליתרון 30:43. הירוקים המשיכו לחפש את הישועה מחוץ לקשת אך הכדור לא מצא את הטבעת, ומנגד, ראו את מורן רוט קובר שלשה ששלחה את חולון אל המחצית ביתרון מבטיח, 35:48.

לנדסברג ורובינסון העלו טוב את חיפה טוב אל הרבע השלישי והורידו את הפער ל-9, אבל שלשה של ניר כהן עצרה את השטף בירוק, ומלצר המשיך לאמלל את הגנת האורחים כשהעלה את חולון ליתרון 40:56. המומנטום המקומי נמשך, רוט תפר עוד שלשה, והיתרון עבר את קו 20 הנקודות. חיפה המשיכה להתמוטט, ואפילו תמיר אריאלי זכה לנקודות במתפרצת מול אלישי כדיר, בעוד חולון הוליכה 48:74 בסיום הרבע השלישי. כצפוי, המומנטום של חולון נמשך גם ברבע האחרון, חיפה כלל לא נראתה בהתקפה, ועבירה בלתי ספורטיבית של לואו על קאסיב פאוול סייעה למארחים להגיע גם ל-30 הפרש, כשאריאלי ממשיך לשפר את הסטטיסטיקה האישית. בשתי הדקות האחרונות לקחה חולון צעד אחורה ואיפשרה לחיפאים לקבל קצת סלים קלים, כדי להקטין מעט את ההשפלה.

סטטיסטיקה

קלעו לחולון: ריץ' מלצר 18, מורן רוט 16 (7 אסיסטים), ניר כהן 15 (6 מ-7 מהשדה, 11 ריבאונדים), קאסיב פאוול 14, עמית בן דוד 13 (5 מ-6 ל-2, 5 חטיפות, 8 אסיסטים), טמיר אריאלי 8 (4 מ-5 ל-2, 3 חטיפות), שון דניאל 4 (4 ריבאונדים, 4 אסיסטים), עידן סטולרו, ניב סולומון ועידן אזולאי שותפו אך לא קלעו.

קלעו למכבי חיפה: מרקו קילינגסוורת' 16, סילבן לנדסברג 14 (7 אסיסטים, 3 חטיפות), אלישי כדיר 13, פרנק רובינסון 12 (5 ריבאונדים, 5 אסיסטים), רוברט רות'בארט 6, אבי בן שימול 2, דרק לואו 2, ג'רמיין ג'קסון 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully